شناسهٔ خبر: 80376 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برخی ناآگاهان در صحن مجلس در میدان دشمن بازی می‌کنند

شکرخداموسوی43 نماینده اهواز با بیان اینکه مجلس سنگر نخست مبارزه با فتنه‌گران و دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت:‌ برخی ناآگاهان در صحن مجلس در میدان دشمن بازی می‌کنند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، سیدشکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: آنچه امروز اقتدار ملی کشورمان را در منطقه بحرانی و پرتلاطم خاورمیانه دو چندان کرده، وحدت کلمه آحاد ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی که جلوه‌هایی از این بصیرت را در ایام‌الله ۲۲ بهمن، روز قدس و حماسه به یاد ماندنی ۹ دی به نمایش گذاشت و وجود رهبری دانشمند، فیلسوف و خردمند است که با رهبری‌های هوشمندانه خود بارها و بارها انقلاب اسلامی را از خطرات مختلف نجات دادند.

وی افزود: از دیگر مولفه‌های اقتدار ملت بزرگ ایران وجود دانشمندان و نخبگان علمی فراوان در عرصه‌‌های مختلف از جمله انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، سدسازی، پزشکی، IT، سلول‌های بنیادین و ده‌ها عرصه علم و فناوری دیگر و اقتدار ملت ایران و نیروهای دفاعی کشور به ویژه در بخش موشکی و بسیج ده‌ها میلیونی است که به جرأت می‌توان گفت امروز بسیج یکی از قدرتمندترین ارتش‌های مردمی دنیاست.

نماینده اهواز خاطرنشان کرد: امروز فساد سازمان‌یافته و رعب‌آور اقتصادی افکار عمومی را جریحه‌دار و نشاط اجتماعی را از بین برده است، تعرفه‌های سنگین آب و برق و گاز توان قشر مستضعف و حقوق‌بگیر را بریده است و اقتصاد بیمار نفت‌زده و واردات بی‌رویه کالا کاروان تولید ملی را زمین‌گیر کرده است.

موسوی تصریح کرد: امروز تجمل‌گرایی برخی از مسئولان بذر بی‌اعتمادی و تبعیض را در جامعه پراکنده و بوی تعفن اشرافیت طبقات محروم کشور را می‌آزارد، امروز مسئولان کشوری و استانی باید از آمارهای پوشالی و دروغین بیرون بیایند و خانواده‌های مملو از بیکار و با درآمدهای ناکافی را ببیند.

نماینده اهواز ادامه داد: آیا در چنین شرایط خطیر اقتصادی نباید به نسخه اقتصاد مقاومتی و قدرت درون‌زای ملی عمل کرد و آیا نباید تولید ملی را ارج نهاد و چشم امید از مذاکرات بی‌نتیجه با قدرت‌های زیاده‌خواه و مستکبر برداشت.

موسوی اضافه کرد: هنوز سینه جانبازان و ایثارگران ما با درد و رنج و حماسه دمساز است، اما این روزها در هیاهوی مسابقه اختلاس و سیاست‌بازی و نفاق و تخریب و بی‌اخلاقی بارها با خود زمزمه می‌کنند که ای کاش توفیق همراه بود و در سنگر جهاد و شهادت در کنار برادران رزمنده‌ام می‌ماندم و سقوط اخلاقی سیاسیون بی‌بصیرت جامعه را نمی‌دیدم.

وی افزود: واقعه تلخ یکشنبه غبارآلود مجلس آزمون سخت شناخت سره از ناسره و پایش اهل بصیرت از رفیقان نیمه‌راه بود، مگر نشنیده‌ایم که رهبر انقلاب ریشه فتنه ۸۸ را ناشی از دخالت‌های سرویس‌های امنیتی خارجی، انحراف و لغزش داخلی و بی‌بصیرتی نخبگان سیاسی دانست، مگر ندیدیم زبان‌های آتش هلهله در زور عاشورا حرمت‌شکنی نسبت به امام راحل، با عریان کردن زنان و دختران محجبه و آشوب‌های مخرب خیابانی با خروش حماسی مردم انقلابی در ۹ دی خاموش شد.

نماینده اهواز در ادامه گفت:‌ اگر صبر، استقامت و شکیبایی رهبر معظم انقلاب و بصیرت، وفاداری و حق‌مداری ملت بصیر ایران نبود، آیا امروز کشورمان در آرامش و امنیت به سر می‌برد، چگونه است که برخی ناآگاهان در صحن مجلس در میدان دشمن بازی می‌کنند، برادرانه نصیحت می‌کنم، نگویید آنچه را که بی‌بی‌سی و سلطنت‌طلبان و بیگانگان می‌‌گویند، مجلس سنگر نخست مبارزه با فتنه‌گران و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

موسوی خطاب به سردمداران آمریکایی بیان داشت: گاهی وقت‌ها شیرها روزهای زیادی گرسنه می‌خوابند چون نه مثل کفتار لاشخورند و نه مثل روباه دزد، لاغر می‌شوند ولی اصالتشان را از دست نمی‌دهند، از این رو بدانید ملت بزرگ ایران گرسنگی می‌کشد، اما زیر ظلم مستکبران عالم به سرکردگی آمریکا نخواهد رفت.

نماینده اهواز در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۰-۲۴ ۲۰:۲۷ 0 0

    با سلام :
    اگر مثل زمان جنگ كه فرمانده ته تن ماهي را نخورد سرباز خود تن را اقتصاد مقاومتي معنائي ندارد
                                

نظر شما