شناسهٔ خبر: 80346 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شکایت «فرحزاد‌ی‌ها» از شهرداری تهران در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی شد

مصطفی افضلی‌فرد43 دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی شکایت زمین‌داران فرحزاد از شهرداری تهران و فرصت چند روزه به شهرداری برای احقاق حق شاکیان توسط کمیسیون اصل ۹۰ خبر داد.

به گزارش نماینده، مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه روز (دوشنبه) کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در مورد زمین‌های منطقه فرحزاد، گفت: در این جلسه که به دنبال درخواست و شکایت کشاورزان منطقه فرحزاد از شهرداری تهران تشکیل شده بود، موضوع حق ریشه و حقوق زارعانه شکایت‌کنندگان از شهرداری که از سوی شهرداری این حق نادیده گرفته شده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه که به دنبال شکایت ۲۵۰ نفر از زمین‌داران منطقه فرحزاد تشکیل شده بود ۱۰ نفر از مقامات شهرداری از جمله معاونین حقوقی و پارلمانی شهرداری تهران و نیز شهردار منطقه ۲ و تعداد دیگری از مقامات شهرداری حضور داشتند.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: شاکیان این موضوع را مطرح کردند که شهرداری تهران بدون توجه به حقوق زارعانه آنان نسبت به تصرف اراضی این افراد اقدام کرده و خواستار احقاق حق خود در این زمینه بودند.

افضلی‌فرد همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به مستندات ارائه شده توسط شاکیان مقرر شد تا شهرداری تهران اقدامات لازم را جهت احقاق حق این افراد صورت دهد و تا روز شنبه ۲۷ دی‌ماه گزارش را در این باره به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه کند.

نظر شما