شناسهٔ خبر: 80305 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

اجازه ندهیم کم تحملی‌ها به رعایت نشدن قانون ختم شود

سبحانی فر43 نماینده مردم سبزوار گفت: شرایط کشور نباید به گونه‌ای باشد که اگر سخنی به مذاقی خوش نیامد وامصیبتا برآوریم که اسلام و کشور از دست رفت و این کم‌تحملی تا بدانجا پیش برود که به عدم رعایت قانون ختم شود.

به گزارش نماینده به نقل از (ایسنا)، رمضانعلی سبحانی‌فرد در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه هفتصدمین سالگرد نهضت سربداران به روح شهدا و رهبران اولین قیام شیعه درود می‌فرستم.

وی در هشداری به کشورهای استکباری گفت: بدانید که ملت ایران همچون رهبران قیام سربداران خون حسینی در رگ‌هایشان می‌جوشد و ذره‌ای از خواسته‌های بحق خود کوتاه نخواهند آمد و با برنامه‌های شیطنت‌آمیز مثل جنگ، تحریم و حمایت از تروریست‌ها به خواسته‌های نامشروعشان نخواهند رسید.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: بدانید که پدیده تروریسم نزد همه کشورها مذموم است. ولی سوال اینجاست که چرا در مقابل چند صدهزار قربانی که توسط تروریسم داعش در سوریه و عراق، غرب سکوت کرد و در مقابل چند نفر کشته در فرانسه که ما نیز آن را محکوم می‌کنیم فریاد برآورد؟ بدانید که ترور در همه جا منفور و محکوم است.

سبحانی‌فرد وحدت، انسجام و تحمل یکدیگر را مایه استقامت نظام در برابر دشمنان و بیگانگان دانست و افزود: شرایط کشور نباید به گونه‌ای باشد که اگر سخنی به مذاقی خوش نیامد وامصیبتا برآوریم که اسلام و کشور از دست رفت و این کم‌تحملی تا بدانجا پیش برود که به عدم رعایت قانون ختم شود.

نماینده مردم سبزوار در توصیه‌ای به همکارانش خواستار توجه به معیشت و اقتصاد خانواده‌ها شد و افزود: از دولت تدبیر و امید به دلیل کاهش چشمگیر تورم و اجرای طرح سلامت، تشکر می‌کنم، ولی انتظار دارم که با توجه به منویات مقام معظم رهبری که در چند سال اخیر توجه به اقتصاد و به ویژه اقتصاد مقاومتی داشته‌اند، با افزایش منابع داخلی بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات کم‌بهره و توجه ویژه به صنعت، تولید و کشاورزی موجب رونق بخشیدن به اقتصاد و بازار سرمایه می‌شود تا از مرحله رکود خارج شویم.

وی ادامه داد: امیدوارم با توجه به اجرای سریع دو مصوبه لایحه خروج از رکود با لایحه تظیم بخشی از مقررات مالی دولت که مبتنی بر فرصت‌ها و توانمندی‌های داخلی است و با کاهش بیش از ۵۰ درصد قیمت نفت پایه‌گذار بودجه بدون نفت در تاریخ کشور باشیم.

 

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اکنون لایحه بودجه در اختیار مجلس است، گفت: آنچه که مردم از مجلس درخصوص بودجه انتظار دارند این است که به اقتصاد، بیکاری، معیشت، کارگران و کارکنان دولت و به ویژه تأمین اعتبار لازم برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان انجام شود.

نظر شما