شناسهٔ خبر: 80290 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فتنه ۸۸ خط تعیین انقلابیون با براندازان نظام است

علیپور43 نماینده قائم‌شهر با بیان اینکه آنهایی که فتنه ۸۸ را جریانی ساده در درون نظام می‌پندارند سخت در اشتباهند، گفت: فتنه ۸۸ خط تعیین انقلابیون و دلسوزان نظام با فتنه‌گران و براندازان نظام بوده و هست.

به گزارش نماینده به نقل ازفارس کمال علیپور نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن  علنی اظهار داشت: امروز ایران عزیز با درایت و هوشیاری رهبری دانا و بصیر و با تکیه بر مردم ولایتمدار و آگاه به عنوان کشوری امن و صاحب‌نفوذ در منطقه تبدیل شده است و بدخواهان و دشمنان نظام از امنیت و سرعت پیشرفت کشورمان ناراضی‌اند، اما چه شده که بعضی از افراد که خود را جزو خواص جامعه می‌پندارند در مسیر آنها حرکت می‌کنند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی افزود: فتنه سال ۸۸ معیار تعیین خطوط انقلابیان و دلسوزان نظام با فریب‌خوردگان کارگردانان و بازیگران و براندازان نظام بود و هست، آنهایی که فتنه ۸۸ را یک جریان و حرکتی ساده در درون نظام می‌پندارند سخت در اشتباهند، قصد فریب مردم را نداشته باشید که مردم در ۹ دی پاسخ عوامل فتنه را داده‌اند و چه بخواهید و چه نخواهید ۹ دی همیشه یوم‌الله خواهد ماند.

نماینده قائم‌شهر خاطرنشان کرد: جای بسی تأسف است و تعجب، چراکه براندازان نظام کسانی که هزینه‌های سنگینی بر کشور تحمیل کردند و حتی منجر به تحریم‌های ناجوانمردانه غرب، تعطیلی و توقف صنایع صلح‌آمیز هسته‌ای و ترور دانشمندان هسته‌ای شدند و امروز فرزندان و افراد انقلابی خوانده می‌شوند.

علیپور تصریح کرد: کسانی که تا سخن از دفاع از ارزش‌ها، اصول و حقوق مدنی به میان می‌آید ما را کم‌سواد، ترسو و تازه به دوران رسیده می‌خوانید، ما همان بیسوادهایی هستیم که به تعبیر رهبر انقلاب قله رفیع غنی‌سازی هسته‌ای را درنوردیده و امروز قدرت برتر علمی منطقه هستیم.

وی ادامه داد: ما همان بزدلان و ترسوهایی هستیم که ۸ سال دفاع مقدس را اداره کردیم و به خواست خدا پیروز شدیم، ما همان تازه به دوران‌رسیده‌هایی هستیم که به تبعیت از فرمان رهبری و ولایت عوامل و سران فتنه را سر جایشان نشاندیم و ما همان بسیجیان دیروزیم و تا پای جان در کنار ولایت ایستاده‌ و خواهیم ایستاد.

نماینده قائم‌شهر همچنین بیان داشت: اگر پیامبر اکرم (ص)، وحشی و دیگران را بخشید، به علت نادم بودن و پذیرفتن توبه آنها بود، آیا سران فتنه از مردم عذرخواهی کرده‌اند؟ بیایید بپذیریم راه رستگاری ما اطاعت از ولایت فقیه است و دشمن از این ستون و عمود خیمه می‌ترسد، پس حافظش باشیم.

علیپور در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.

انتهای پیام/

نظر شما