شناسهٔ خبر: 80269 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

شریعتمداری:

وعده های دولت به موقع انجام خواهد شد

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری: وعده هایی که رییس جمهوری مطرح می کنند با توجه به برنامه ریزی های قبلی و کارهای کارشناسی شده با همت استاندار و مسوولان محلی و ملی و حمایت دولت به موقع انجام خواهد شد.

به گزارش نماینده به نقل از ایرنا، محمد شریعتمداری دوشنبه شب در حاشیه بازدید ازمرکز ارتباطات مردمی ستاد سفر رییس جمهوری دراستان بوشهر، گفت: بیکاری یک مشکل عمومی درسراسر کشور است وبا سرمایه گذاری این مشکل حل خواهد شد.

وی یادآورشد: تاکنون هفت هزار تقاضا ازطریق سامانه ۱۱۱ به مرکز ارتباطات مردمی ستاد سفر ریاست جمهوری در استان بوشهر واصل شده است که ۱۷ درصد این شمار مربوط به اشتغال است.

معاون اجرایی رییس جمهوری اضافه کرد : هرچند بوشهر دربین استان های کشور ازوضعیت بهتری درخصوص درصد بیکاری برخوردار است اما همچنان یکی از آزار دهنده ترین مشکلات مردم استان بوشهر بیکاری است.

شریعتمداری ادامه داد : مسایل زیرساختی به خصوص آنچه به بهداشت عمومی مربوط است ازجمله آب، فاضلاب وکشاورزی درهمه مناطق کشور مشکل اساسی وجود دارد اما در استان بوشهر این موضوع مضاعف است.

وی گفت: قابلیت های توسعه ای ومشکلات زیرساختی استان بوشهر از نظر دولت پنهان نمانده است و تمام تلاش برای تبدیل این ظرفیت های به بالفعل است.

شریعتمداری افزود: مسوولان استان بوشهر درقالب کتابچه ای ظرفیت ها ونیازمندی های این استان را برای طرح و بررسی به دولت منعکس کرده اند.

وی یادآورشد : برهمین اساس اولویت های استان مشخص وبا اولویت های ملی تطابق داده شده وبرخی از آنها که شرایط و محدودیت های کشور به حلشان اجازه می دهد از زبان رییس جمهوری در دیدار عمومی نخستین روز سفر مطرح خواهد شد.

معاون اجرایی رییس جمهوری افزود: وعده هایی که رییس جمهوری مطرح می کنند با توجه به برنامه ریزی های قبلی و کارهای کارشناسی شده با همت استاندار و مسوولان محلی و ملی و حمایت دولت به موقع انجام خواهد شد.

شریعتمداری گفت: وعده های رییس جمهوری به بوته فراموشی سپرده نخواهد شد و اجرایی شدن آنها کام مردم استان بوشهر را شیرین خواهد کرد.

نظر شما