شناسهٔ خبر: 80265 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شرکت نتانیاهو در راهپیمایی ضد تروریسم نمایشی ابلهانه برای فریب افکار عمومی است

منصور حقیقت پور 4 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شرکت نتانیاهو در راهپیمایی ضد تروریسم پاریس را "نمایشی ابلهانه برای فریب افکار عمومی" توصیف کرد.

به گزارش نماینده، منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص پیش بینی رهبر معظم انقلاب مبنی بر بازگشت تروریست‌های اروپایی فعال در سوریه و عراق و به مخاطره افتادن امنیت اروپا گفت: حادثه پاریس یک تذکر جدی بود به کسانی که تروریست تربیت می کنند و یا برای ایجاد ناامنی در درگیر کشور ها از تروریست ها حمایت می‌کنند. مگر می شود شما تروریست تربیت کنید و تا آخر عمر در بیابان‌های سوریه و عراق باقی بمانند؟ تروریست های اروپایی روزی به اروپا بازخواهند گشت و امنیت این کشور را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند.

وی اضافه کرد: تربیت تروریست، بازی دو سر باخت است. کشورهایی که در جهت تجهیز تروریست‌ها و ارسال  ادوات نظامی جهت ایجاد ناامنی در عراق و سوریه  اقدام کردند قطعا خودشان قربانی تروریست‌های خود ساخته خواهند شدو جنایات بزرگی توسط این تروریست‌های اروپایی در خاکشان اتفاق خواهد  افتاد. کشور های مبدا نیز همانند کشور‌های مقصد دچار حملات تروریستی و ناامنی های از این دست خواهند شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تروریست‌های اروپایی جلب اروپا هستند و هر زمان که بعد از عضویت و آموزش در گروههای تروریستی ماموریت خود را انجام دهند و یا از فضای موجود جنگی خسته شوند به اروپا بازخواهند گشت. این بازگشت یعنی تروریست‌های اروپایی در خاک خود آرام نخواهند نشست و به هر بهانه ای دست به اقدامات تروریستی خواهند زد.

منصور حقیقت پور در ادامه به راهپیمایی سکوت پاریس اشاره کرد که با حضور نخست وزیر رژیم بچه کش صهیونیست، ناتنیاهو انجام شدو گفت: وی که قصاب آدم‌کش و بزرگترین حامی تروریست است و هزاران زن و کودک را در جنگ های ۲۲ روزه و جنگ اخیر غزه به شهادت رسانده در جلوی صف می ایستد و در حمایت از قربانیون تروریست پیاده روی می کند. این فرد خود بزرگترین تهدید برای بشر است و این راهپیمایی چیزی جز یک نمایش ابلهانه برای فریب افکار عمومی نیست.

وی در پایان تاکید کرد: این واقعه یک هشداراست  و البته عاقبت کسانی خواهد بود که علیه اراده ملت ها پول خرج کرده و برای تجهیز تروریست های بین المللی  هزینه کرده اند باید ببیند که این تروریست‌ها خود را برای نابودی ملت و کشور های اروپایی آماده می کنند.

نظر شما