شناسهٔ خبر: 80243 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

رحمانی فضلی:

به رئیس‌جمهور علاقمندم و هر چه بگوید اطاعت می‌کنم

رحمانی فضلی وزیر کشور با بیان اینکه تاکنون شخصی برای معاونت سیاسی وزارت کشور منصوب نشده است، گفت: من به رئیس‌جمهور علاقمند هستم و هر چه ایشان بگوید اطاعت می‌کنم.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور عصر امروز در حاشیه نشست سالانه مشاوران استانداران و مدیران کل امور بانوان و خانواده‌ استانداری سراسر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت اسیدپاشی اصفهان، با بیان اینکه شورای امنیت در خصوص این مسئله جلساتی را برگزار می‌کند و نیروی انتظامی براساس دستورالعمل پیگیر جدی موضوع است، گفت: ما پس از آن اتفاق چند واقعه مشابه دیگر نیز داشتیم که به سرعت کشف و شناسایی شدند و برخورد جدی هم با همه این عوامل صورت خواهد گرفت.

وی افزود: موضوع اسیدپاشی اصفهان کماکان در دستور کار است و هر هفته معاون امنیتی بنده با مسئولان اصفهان و نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات جلسه دارند و مسائل را بررسی می‌کنند.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اخیرا عنوان شده آقای رئیس‌جمهور شخص آقای صالحی امیری را به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور به شما ابلاغ کرده و گویا شما در برابر این ابلاغ نظر مثبتی نداشته‌اید و به نوعی مقاومت کرده‌اید؟ گفت: خیر؛ بنده مگر جرأت دارم مقاومت کنم. من به رئیس‌جمهور علاقمند هستم و هر چه ایشان بگوید اطاعت می‌کنم.

به گفته وزیر کشور تاکنون شخصی برای معاونت سیاسی وزارت کشور منصوب نشده است.

رحمانی‌فضلی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص درخواست مجوز برخی احزاب منحله با نام و نشان جدید از وزارت کشور، اظهار داشت: بنده بارها به این سوال جواب دادم. خوب است خبرنگاران نیز مسئله‌یابی کنند و سوالات تکراری نپرسند. ما در وزارت کشور کمیسیون ماده ۱۰ احزاب داریم که نمایندگانی از مجلس، وزارت اطلاعات و وزارت کشور حضور دارند و این عزیزان بررسی و استعلام می‌کنند و نهایتا پس از رای‌گیری مجوز صادر می‌کنند.

وی تصریح کرد: افراد، اشخاص و گروه‌هایی که در استعلامات جواب مثبت نداشته باشند، هرکس از هر جناح و گروهی باشد مجوز داده نخواهد شد.

نظر شما