شناسهٔ خبر: 80103 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

تاکید نماینده شیراز برای تامین آب شرب این شهر

قادری43 نماینده شیراز گفت: تامین آب شرب شهرستان شیراز باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش نماینده به نقل ازایسنا، جعفر قادری در تذکری شفاهی از حضور دبیر شورای نگهبان در شیراز تشکر کرد و یاد و خاطره ۹ دی را گرامی داشت.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در تذکری به وزارت نیرو خواستار تامین اعتبار هر چه سریعتر پروژه‌ی خط دوم انتقال آب شیراز شد و افزود: این کار هر چه سریعتر انجام شود تا در تابستان با مشکل روبرو نشویم. تامین آب شرب شهرستان شیراز باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: خشکسالی‌های سالهای متمادی بسیاری از کشاورزان را با مشکل روبرو کرده است، صندوق بیمه کشاورزان باید خسارت کشاورزان را پرداخت کند و وزارت جهاد کشاورزی اهتمام ویژه‌ای برای پرداخت خسارت کشاورزان و توجه به زیر ساختهای بخش‌ کشاورزی کند.

نماینده مردم شیراز تصریح کرد: خط ریلی شیراز – بوشهر متاسفانه در بودجه سال ۹۴ اعتبارات محدودی دریافت کرده است، نیازاست تامین اعتبار فاینانس این پروژه با سرعت بیشتری انجام شود.

قادری با اشاره به طرح پزشک خانواده گفت: انتظار دارم تا زمانی که این طرح به کل کشور تسری پیدا نکرده برای مردم و پزشکان استان فارس آزادی عمل قائل شوند که جنبه‌ی تجملی برای مردم نداشته باشد.

به گفته‌ی وی دلیلی برای معطل ماندن اجرای قانون تقسیمات کشوری وجود ندارد.

این نماینده مردم شیراز از سازمان محیط زیست درخواست کرد : توسعه پالایشگاه شیراز را با سرعت بیشتری تعیین تکلیف کند تا وضعیت این پالایشگاه هر چه سریعتر از بلاتکلیفی خارج شود.

نظر شما