شناسهٔ خبر: 80053 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فتنه‌گران مهمترین کشور دموکراتیک منطقه را با بهتان عظیمی مواجه کردند

جهانگیرزاده43 نماینده ارومیه با بیان اینکه فتنه‌گران مهمترین کشور دموکراتیک منطقه را با بهتان عظیمی مواجه کردند، گفت: سرمایه عظیم نظام اسلامی توسط فتنه‌گران به هدر رفت و جمهوری اسلامی در ارتباط با فتنه‌گران و سران فتنه سر سوزنی مرتکب خلاف قانون نشده است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: کسانی که خواسته یا ناخواسته به تضعیف یوم‌الله ۹ دی می‌پردازند بدانند ۹ دی یوم‌الله بود و یوم‌الله باقی خواهد ماند.

وی افزود: آنچه که در جریان فتنه سال ۸۸ گذشت، یک کودتای تمام عیار علیه انقلاب اسلامی بود و توسط کسانی رهبری می‌شد که تا دیروز جزو دوستان انقلاب بودند، اما تیغ علیه انقلاب اسلامی کشیدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: کسی فراموش نکرده فتنه سال ۸۸ بحران عظیم علیه انقلاب اسلامی و نظام مظلوم بود و آنچه که رخ داد حرکت هماهنگ بین‌المللی، با رهبری غرب و توسط عناصر داخلی آنها بود.

وی با بیان اینکه سران فتنه در سوابق خود عملکرد مثبتی داشتند، تصریح کرد: این مهم نیست، مهم آن است که در زمان خود چگونه عمل کردند، فتنه‌گران مهمترین کشور دموکراتیک منطقه را با بهتان عظیمی مواجه کردند.

وی افزود: ما فراموش نکرده‌ایم که سرمایه عظیم نظام اسلامی توسط فتنه‌گران به هدر رفت، سرمایه‌ای که توسط خون‌های مطهر شهدا جمع شده بود و آن پیوستگی و اتحاد میان امت و رهبری بود، فراموش نکرده‌ایم که فتنه ۸۸ دشمن را نسبت به نظام جمهوری اسلامی پرو کرد و یادمان نرفته است که این فتنه موجب گسترش و تمدید تحریم‌ها و ایجاد فشار علیه ملت بزرگ ایران و به ویژه طبقات محروم شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: فتنه ۸۸ صهیونیست‌ها و انگلیسی‌های مکار را نسبت به آینده کشور و اینکه با یک کودتا حکومت مدنظر خود را روی کار بیاورد، امیدوار کرد و رئیس‌ جمهور آمریکا منتظر بود تا روز احتضار جمهوری اسلامی ایران را ببیند.

جهانگیرزاده اضافه کرد: این روزها نداهای متفاوتی را می‌شنویم که متناسب با ظرفیت مجلس انقلابی و آنچه که مردم از ما می‌خواهند نیست، کسانی که دیروز خیانت کرده‌اند امروز باید سزای خیانت خود را ببینند.

وی همچنین گفت: کسانی که به دنبال ایجاد تفرقه در میان صفوف ملت بودند و میان عناصر وفادار به نظام و رهبری تفرقه ایجاد کردند و با حرف‌های گزنده خود علاقمندان به کشور را دچار ناراحتی کردند، امروز باید عذاب بکشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در ارتباط با فتنه‌گران و سران فتنه سر سوزنی مرتکب خلاف قانون نشده است و آنچه که باعث شده امروز ما بایستیم و پیام شهید کاظمی و شهید مهدی باکری است.

جهانگیرزاده خاطرنشان کرد: بدون توجه به تفرقه‌ها متعلق به همه ملت ایران است. ۹ دی یک سرمایه ملی و متعلق به مردم و رهبری است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۵:۱۴ 0 0

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                

نظر شما