شناسهٔ خبر: 80052 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تجمع جمعی از صاحبان آپارتمان‌های شرکت سازه‌گستران مروارید غرب مقابل مجلس

تجمع جمعی از صاحبان آپارتمان‌های شرکت سازه‌گستران مروارید غرب در اعتراض به متعهد نبودن این شرکت در خصوص واگذاری آپارتمان با صاحبان‌شان مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، جمعی از صاحبان آپارتمان‌های شرکت سازه‌گستران مروارید غرب صبح امروز در اعتراض به متعهد نبودن این شرکت در واگذاری آپارتمان با صاحبان‌شان، مقابل مجلس تجمع کردند.

به گفته یکی از تجمع‌کنندگان بین سال‌های ۸۲ تا ۸۵ خرید آپارتمان‌هایی به صورت پیش‌فروش از شرکت سازه‌گستران مروارید غرب صورت گرفته و این شرکت متعهد شده بود که آپارتمان‌ها را ظرف مدت ۲ سال تحویل دهد، اما با توجه به مشکلات مالی که بین صاحبان پروژه و کارفرما صورت گرفته است، هنوز این آپارتمان‌ها تحویل نشده‌اند.

نظرات مخاطبان 0 4

  • ۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۲۳:۵۵ناهید اعظم گلپریان 0 0

    سلام درحال حاضر گره مشگل ما میبایست به دست قوه قضاییه باز شود زیرا مدیر عامل شرکت سازه گستران مروارید بنام رضا ریاضی سال  87دستگیر 
    
    شده ولی متاسفانه بعد از گذشت پنج سال هنو ز به حقمان نرسیدیم .بنده زن بازنشسته ای هستم و مستاجر سال 82همه هست و نیستم را به آن از خدا  بیخبردادم به امید داشتن سرپناهی در زمان پیری بعد از گذشت یازده سال هنوز اجاره نشینم.جالب اینجاست که کسی هم جواب گوی ما نیست .جمع حق طلبانه ما را با اتهام تشویش اذهان و همکاری با متهم ملعون میکنند.اگر گوش شنوایی هست قبل از اینکه بخاطر حقم از جانم بگذرم به داد ما برسید.
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۰۰:۰۱سیاوش 0 0

    امیدوارم به حقوق پایمال شدمون برسیم
    سال هاست داریم به سختی زندگی میکنیم تا پول این واحدها رو جور کنیم اما کسی به دادمون نمیرسه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۴-۱۰ ۰۹:۴۴امیر 0 0

    متاسفانه بعد این همه سال می گن بیاد پولتون رو بگیرید الان با این پول تهران 5 متر خونه هم نمی دن و حیچ حقی هم برای ما قائل نیستند.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۵-۰۲ ۲۲:۳۷ 0 0

    باسلام از نمایندگان انتظار می رفت بدنبال راه حل این مشکل باشند ولی متاسفانه هیچ توجهی به خواست بزحق خریداران مروارید غرب نشد واقعا برای احقاق حق خود بایستی به چه کسی مراجعه کنیم؟ بعد از 11 سال همچنان منتظر وبلاتکلیف هستیم و دادگاه هم نتوانست کاری انجام دهد!
                                

نظر شما