شناسهٔ خبر: 80031 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

تقوی:

برگزاری همایش اصولگرایان در ۱۹ استان/ همایش های همگرایی ارتباطی به انتخابات ندارد

تقوی رئیس شورای همگرایی، نشست همگرایی اصولگرایان را مثبت ارزیابی کرد و در عین حال تاکید کرد: این همایش ها ارتباطی به انتخابات ندارد.

به گزارش  نماینده حجت الاسلام والمسلمین 'سیدرضا تقوی' در گفت و گو با ایرنا در سمنان، گفت: این نشست ها و همایش ها هیچ ارتباطی به انتخابات آینده ندارد و حتی اجازه مطرح شدن بحث انتخابات را در این همایش ها به افراد نخواهیم داد.

وی گفت: اعلام کرده ایم کسی تصور نکنید با حضور در این نشست ها فردا در لیستی قرار خواهد گرفت بلکه فقط هدف همگرایی و صمیمت است.

وی پاسخگویی به دغدغه های رهبری مبنی بر اینکه نباید نیروهای ارزشی و انقلابی در حاشیه قرار بگیرند را از مهمترین اهداف این همایش ها دانست و اظهار داشت: در این همایش ها افراد متدین و نیروهایی که دل در گرو انقلاب دارند حضور می یابند و هدف این است که این نیروها در صحنه باشند و درگیری ها کاهش یابد.

وی اصول گرایی را فوق حزب و گروه دانست و افزود: اصولگرایان معتقدند که کشور باید بر اساس و معیارهای ارزشی اداره شود و به مسایل حزبی نگاه نمی کنند.

تقوی خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش ها تاکنون در استانها نتایج خوبی در ایجاد وحدت و همگرایی بین نیروهای اصولگرا داشته، درگیری ها و اختلافات را کم کرده است و حتی برخی از استانداران با توجه به تاثیر کاهش اختلافات در استانها خواستار برگزاری بیشتر اینگونه همایش ها شده اند.

وی تاکید کرد: این همایش ها کمک بسیار خوبی برای آرامش فضای جامعه و انجام حرکت های سیاسی کشور در فضای وحدت و بدور از اختلافات و در خط مستقیم ولایت با نگهبانی از ارزش های دینی باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: همایش اصولگرایان تاکنون در ۱۹ استان کشور برگزار شده و پنجمین نشست عمومی اصولگرایان نیز پنجشنبه گذشته در تهران برگزار شد.

نظر شما