شناسهٔ خبر: 79985 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

«بهرام محمدی نیا» مدیر شبکه قرآن سیما شد

بهرام محمدی نیا با حکم معاون سیما «بهرام محمدی نیا» مدیر شبکه قرآن سیما شد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، طی حکمی از سوی علی اصغر پورمحمدی، بهرام محمدی نیا مدیر شبکه تلویزیونی قرآن سیما و رئیس شورای معارف سیما شد.

بنا بر این گزارش، پیش از این حسن گروسی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما بود اما در حکم جدید فقط به شبکه قرآن اشاره شده و معارف حذف شده است.

همچنین حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر که پیش از این مدیر شبکه رادیویی معارف بود، به سمت مدیر کل صداوسیمای مرکز قم منصوب شد که پیش از این بهرام محمدی نیا این سمت را برعهده داشت.

مراسم تودیع و معارفه لطفی نیاسر فردا -یکشنبه  ۲۱ دی ماه- برگزار می شود.

به گزارش فارس، متن حکم پورمحمدی خطاب به محمدی نیا به شرح زیر است:

نظر به تعهد، کارآمدی و تجربیات طولانی و باارزش جنابعالی در رسانه ملی و همچنین ارتباط موثر و گسترده شما با علماء، اندیشمندان اسلامی و محافل دینی و قرآنی، به موجب این حکم به سمت مدیر شبکه قرآن و رییس شورای معارف اسلامی رسانه ملی منصوب می‌شوید.

شبکه قرآن شبکه تخصصی سیمای جمهوری اسلامی ایران است که تولید، تأمین و پخش برنامه‌های قرآنی (تلاوت قرآن و علوم قرآنی) را در قالب‌های گوناگون انجام می‌دهند.

شورای معارف اسلامی رسانه نیز که با حضور مدیران گروه‌های معارف اسلامی صداوسیما و جمعی از صاحبنظران معارف اسلامی تشکیل می‌شود، وظیفه سیاستگذاری و هماهنگی برنامه‌های معارفی را منطبق بر سیاست‌ها و اهداف رسانه ملی برعهده دارد.

انتظار دارد با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و علمای بزرگوار و نیز بهره‌گیری از دانش و تجربیات حوزه‌های علمیه، محافل قرآنی و اساتید برجسته تلاوت در جهت گسترش علوم قرآنی و ارتقا سطح انس مخاطبان با قرآن کریم، اهتمام ویژه‌ای داشته باشید.

لازم می‌دانم از زحمات و خدمات گرانقدر جناب آقای حسن گروسی در طول تصدی مدیریت شبکه قرآن و دبیری شورای معارف سیما، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

از خداوند بزرگ سعادت، سلامتی و سرافرازی شما را خواستارم.

علی اصغر پورمحمدی

معاون سیما

 

نظر شما