شناسهٔ خبر: 79984 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

پالایش شبکه‌های اجتماعی در کشور در مرحله تست است

سبحانی فر43 عضو کمیته مبارزه با مصادیق مجرمانه گفت:‌ پالایش هوشمند شبکه‌های اجتماعی کشور تنها در مرحله تست در حال انجام است و ما باید زمینه‌های فنی لازم را برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی در کشور ایجاد کنیم.

به گزارش نماینده، رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی شبکه‌های اجتماعی مجازی گفت: پالایش صورت گرفته در یکی از شبکه‌های اجتماعی از سوی وزارت ارتباطات تنها در مرحله تست است و هنوز کار مداومی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: ملت ایران هیچ گاه نمی‌پذیرند که ارزش‌های اخلاقی، دینی و مذهبی و فرهنگی آنان مورد تهاجم بیگانگان قرار گیرد و باید برخورد لازم با آسیب‌های فرهنگی اخلاقی و اجتماعی شبکه‌‌های مجازی اجتماعی در کشور انجام شود.

عضو کمیته مبارزه با مصادیق مجرمانه اظهار داشت:‌ باید فرهنگ‌سازی لازم را برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی صورت پذیرد و همگام با تکنولوژی‌های ارائه شده این فرهنگ‌سازی‌ها در کشور انجام شود و از سوی دیگر باید توان فنی کشور در این زمینه افزایش پیدا کند و نرم‌افزارهای بومی شده مشابه را برای استفاده به مردم ارائه کنیم.

نظر شما