شناسهٔ خبر: 79946 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

شنای یک پیرمرد در آب یخ زده+ عکس

یک پیرمرد فلسطینی برای اعلام همبستگی با مردم بی‌خانمان غزه که این روز‌ها با سرمای شدید دست و پنجه نرم می‌کنند در آب یخ زده شنا کرد.

به گزارش نماینده، «اسحاق ابومیاله» شهروند ۶۰ ساله فلسطینی از شنا در آب یخ زده استفاده کرد تا به این ترتیب، عشق خود به میهن و هموطنانش را اعلام کند.

وی با ورود به حوض آب یخ زده و شنا در آن تلاش کرد تا توجه جامعه جهانی را نسبت به وضعیت مردم بی‌خانمان غزه که با شرایطی دشوار دست و پنجه نرم می‌کنند، جلب کند.

این فلسطینی گفت: تصاویری که از رنج‌های هموطنان خویش در نوار غزه ـ آن هم در این زمستان سرد ـ دیدم، مرا واداشت تا به منظور اعلام همبستگی با آن‌ها دست به این اقدام بزنم.

وی در ادامه افزود: سؤال من از جامعه جهانی این است که چرا برای پایان دادن به رنج‌های ملت فلسطین که از خانه و کاشانه خویش محروم شده‌اند، کاری نمی‌کند.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت نوار غزه گفت: «رهف علی ابوعاصی» کودک شیرخوار ۴ ماهه فلسطینی که خانواده‌اش از ساکنان خانیونس هستند، بر اثر شدت سرمای هوا در گذشته است و به عنوان اولین قربانی شرایط نامناسب آب و هوایی در نوار غزه می‌باشد.

منابع محلی اعلام کردند که این کودک به همراه خانواده خود در خانه‌ای زندگی می‌کرد که در جریان جنگ غزه به آن خسارت‌هایی وارد آمده و پنجره‌های آن با پلاستیک پوشانده شده بود.

سوالی که در اینجا از سران خائن و خودفروخته عرب داریم، این است که تا به کی می‌خواهید با بازسازی نوار غزه مخالفت کنید؟ تا به کی می‌خواهید برای خوشامد جنایتکاران صهیونیست، از کمک به نوار غزه اجتناب نمایید؟ تا به کی می‌خواهید برای بازگشایی گذرگاه رفح شرط و شروط تعیین کنید؟ چند کودک دیگر باید جان بسپارند تا وجدان خفته شما بیدار شود؟

نظر شما