شناسهٔ خبر: 79920 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هیچ فرد یا دستگاهی پاسخگوی وضعیت بیمه‌ای حادثه‌دیدگان آنتونوف ۱۴۰ نیست/کشاورزان زحمتکش جایگاهی در وزارت جهاد ندارند

فیروزی43 نماینده نطنز در مجلس با تأکید بر اینکه هیچ فرد یا دستگاهی پاسخگوی وضعیت بیمه‌ای حادثه‌دیدگان آنتونوف ۱۴۰ نیست، گفت: کشاورزان زحمتکش جایگاهی در وزارت جهاد ندارند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، محمد فیروزی نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (شنبه) پارلمان در تذکر شفاهی خطاب به وزرای راه و شهرسازی و دفاع اظهار داشت: هیچ فرد و دستگاهی پاسخگوی وضعیت بیمه‌ای افراد فوت‌شده و بازماندگان حادثه سقوط آنتونوف ۱۴۰ نیست و باید در این زمینه عنایت ویژه‌ای صورت گیرد.

وی همچنین تذکر دیگری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: باید عنایت ویژه‌ای نسبت به حقوق و مزایای فرهنگیان و معلمان زحمتکش صورت گیرد اما متأسفانه در لایحه بودجه ۹۴ هیچ پیش‌بینی در این رابطه صورت نگرفته و تغییری مشاهده نمی‌شود.

نماینده نظنز در مجلس مجلس در ادامه خطاب به وزیر بهداشت و درمان، نسبت به تسریع در احداث و تکمیل بیمارستان خاتم‌الانبیاء نطنز و فاطمیه بادرود تأکید کرد.

وی همچنین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در عملیاتی کردن جاده بادرود –کاشان که به جاده مرگ معروف است، شد و تصریح کرد: هر روز و هر ساعت حوادث ناگوار بسیاری برای خانواده‌ها در این مسیر رخ می‌دهد.

فیروزی در پایان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تذکر دادو خاطرنشان کرد: کشاورزان زحمتکش در وزارت جهاد کشاورزی جایگاهی ندارند و هیچ‌گونه حمایتی از این قشر زحمتکش صورت نمی‌گیرد.

نظر شما