شناسهٔ خبر: 79884 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

کسانی که به دنبال تفرقه افکنی هستند اسرائیلی عمل می‌کنند

رحماندوست 43 یک نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر توجه به وحدت در جامعه اظهار کرد: در این شرایط ، شیاطینی که سربلندی ملت را نمی خواهند می بینند که با وحدت، کشور در حال پیشرفت است.

به گزارش نماینده، مجتبی رحماندوست در گفت‌و‌گو با (ایسنا)، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: اکنون که در هفته وحدت هم قرار داریم باید به این نکته توجه کنیم که هر قشر، گروه، مذهب و قومیتی که در ایران باشند و سرفرازی ملت ایران را بخواهند چاره ای جز وحدت ندارد.

وی تصریح کرد: وحدت برای پیشبرد آرمان های کشور نیاز به تلاش و چالش فکری ندارد، به محض اینکه تصورش کنید، تصدیق اش می کنید، به عنوان مثال تصور یک موضوعی که آیا برای پیشرفت کشور وحدت لازم است یا خیر بلافاصله ما را به سمت تصدیق این موضوع سوق می‌دهد.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطر نشان کرد :‌اگر واقعا اصو‌ل‌مان را اصل قرار دهیم و بر وحدت تکیه کنیم در آن صورت آن شیاطینی که سربلندی ملت ایران را نمی خواهند خواهند دید که این کشور در زیر سایه وحدت در حال پیشرفت است لذا مایوس می‌شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه شرایط کشور به گونه‌ای است که وحدت در آن اتفاق می‌افتد افزود: در حال حاضر ملت آمادگی برای وحدت را دارند لذا شرایط را شرایط به سوی وحدت تلقی می کنم.

رحماندوست در پاسخ به این سوال که چه کسانی به دنبال دو دستگی میان مردم هستند گفت: آنهایی که دنبال تفرقه افکنی هستند نه اعتقاد به دین و نه اعتقاد به ایران و یا ملت وکشورشان دارند در واقع هر کسی اگر اکنون به دنبال تفرقه افکنی و جداسازی گروه های ارزشی برود چه خودش بخواهد یا نخواهد اسرائیلی عمل می‌کند، بنابراین نمی توان گفت چه کسانی بلکه می توان بیان کرد هر کسی به دنبال این روش ها باشد اسرائیلی عمل می‌کند.

وی همچنین درباره تاثیر نیروهای داخلی و مردم برای مقاومت در مقابل تحریم ها اظهار کرد: تمامی کارها به دست مردم است و اگر دولت موانع پیش روی مردم را از سر راهشان بردارد و به سمت تولید، ‌ارتقای صنعت کشور و صادرات غیرنفتی و ... سوق دهد قطعا فضا مساعد می‌شود، لذا دولت باید در این خصوص، زمینه های لازم را فراهم کند.

نظر شما