شناسهٔ خبر: 79882 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

ارایه آمار غلط، اعتماد ملی را سلب می‌کند

خانمحمدی نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس گفت: ارائه آمار غلط، اعتماد ملی را سلب می‎کند، از این رو مسوولان باید در ارائه آمار دقت داشته باشند.

به گزارش نماینده به نقل از(ایسنا)، محمدرضا خان‌محمدی در جلسه شورای هماهنگی واحدهای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی اظهار کرد: همه ما باید به شرایطی که در کشور وجود دارد آگاه باشیم، چرا که بسته به شرایط نقش برخی از واحدها جدی‎تر می‌شود، لذا مسائل عموم شهری و استانی ارتباط مستقیم با وضعیت اقتصادی کشور دارد که می‎تواند موجب تغییر شود.

وی با اشاره به تحریم‎های عربستان در خصوص نفت ایران، افزود: با این اتفاق آسیب جدی به سرانه کشور وارد خواهد شد، به همین خاطر وظیفه مسوولان در این خصوص سنگین‎تر می‌‎شود، از این رو باید به مباحث رفاه، امنیت و سلامت توجه بیشتری داشت، چرا که این سه مورد به یکدیگر وابسته بوده و از این حیث مدیران باید به صورت تکلیفی و نه برحسب وظیفه عمل کنند.

خان‎محمدی تصریح کرد: علاوه بر بودجه نفت در سال آینده همدلی و وحدت نیز در اولویت است، به همین خاطر مدیران باید از تمام توان مدیریتی خود بهره بگیرند که در این مسیر ما نیز از آن‌ها حمایت می‎کنیم، لذا انتظار بیشتری نسبت به خدمات‎رسانی مطلوب‏‌تر به مردم داریم، در ضمن در ارائه آمارها نیز باید معایب را مشخص کنیم.

در ادامه این جلسه، نماینده مردم زنجان و طارم نیز عنوان کرد: حوزه تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی یکی از اثرگذارترین و مهم‏ترین حوزه‏‌هایی است که در اکثر کشورهای توسعه یافته از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است، ولی در ایران و به ویژه استان زنجان چندان از ظرفیت‎های این حوزه استفاده نشده و در سایه سایر حوزه‎ها بوده است، در حالی که حوزه تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی از اهمیت به سزایی در بحث اشتغال برخوردار است.

محسن علیمردانی با بیان اینکه سیاست‌گذاری‎ها در کشور و استان روند خوبی را دارد، تأکید کرد: روند به صورت علمی و بسیار خوب طی می‌شود که نمودش را نیز شاهد هستیم، البته یکی از بخش‎هایی که نیاز به توجه بیشتری دارد بحث گردشگری و حوزه خدمات است که در این زمینه ۱۲ درصد از میانگین کشوری پایین‌‏تر هستیم، در حالی که ایجاد اشتغال در این حوزه ارزان‌تر از سایر حوزه‏‌ها است.

نظر شما