شناسهٔ خبر: 79876 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

هلاکت تکفیری ها در سوریه +تصاویر(۱۶+)

عناصر جبهة النصرة قصد پیشروی از دو محور نبل و الزهراء را داشتند که با مقاومت قهرمانانه مدافعان این دو شهر شیعه نشین ناکام ماندند.

به گزارش نماینده، مقاومت اسطوره‌ای اهالی نبل و الزهراء در ریف حلب سوریه در مقابل تروریست‌های تکفیری جبهة النصرة حماسه دیگری را در تاریخ مقاومت مردم سوریه در برابر گروههای تروریستی رقم زد.

نیروهای دفاع ملی سوریه در شهرهای نبل و الزهراء با همکاری ارتش، حمله گروههای مسلح تکفیری وابسته به جبهه تروریستی جبهة النصرة از دو محور شرق و غرب را در هم شکستند و تلفات سنگینی به آنان وارد کردند.

عناصر جبهة النصرة قصد پیشروی از دو محور نبل و الزهراء را داشتند که با مقاومت قهرمانانه نیروهای دفاع ملی با پشتیبانی ارتش و نیروی هوایی سوریه ناکام ماندند.

طی چند ساعت گذشته، نیروهای دفاع ملی با مقاوت در برابر تروریست‌های مسلح، موفق شدند چند دستگاه خودروی زرهی را در ورودی شهر نبل منهدم کرده و با جلوگیری از نفوذ عناصر مسلح از دو محور شرق و غرب، تلفات سنگینی به آن‌ها وارد کنند.

در مقابل، تروریست‌ها با گلوله باران شدید مناطق مسکونی دراین دو شهر، چندین تن را زخمی کردند، در بین زخمی شدگان دو کودک نیز دیده می‌شود.

نبل و الزهراء دو شهر مهم شیعه‌نشین شمال شهر حلب سوریه و در نزدیکی مرز ترکیه، از دو سال و نیم پیش تا کنون در محاصره کامل تروریست‌های مسلح تکفیری قرار گرفته، ولی متأسفانه این خبر، از سوی ابر رسانه‌های جهانی سانسور شده است.

نظر شما