شناسهٔ خبر: 79851 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

هدیه مقام معظم رهبری خستگی تمام این سال‌ها را از تنم بیرون کرد

آهنگران آهنگران، مداح اهل بیت با تاکید بر اینکه دریافت هدیه مقام معظم رهبری خستگی‌های تمام این سال‌ها از تنم بیرون کرد، گفت: همین که احساس می‌کنم مورد تایید مقام معظم رهبری هستم خیالم راحت می‌شود.

به گزارش نماینده، صادق آهنگران، مداح اهل بیت امشب پس از دریافت هدیه قرآن منقوش به دست‌نوشته مقام معظم رهبری در گفت‌و‌گو با تسنیم گفت: من امروز با هدیه‌ای که هیچگاه دریافت آن را تصور نمی‌کردم بسیار شگفت‌زده شدم.

وی با تاکید بر اینکه با دریافت این هدیه تمام خستگی‌های تمام این سال‌ها از تنم بیرون شد، گفت: همین که احساس می‌کنم مورد تایید مقام معظم رهبری هستم خیالم راحت می‌شود.

آهنگران ادامه داد: این هدیه نشان از توجه حضرت آقا به هنر است و بیانگر حساسیت ایشان نسبت به شعر، هنر و مداحی و دقت و رصد ایشان نسبت به همه اتفاقات است.

آهنگران درباره علت حضور خود در این جشنواره گفت: شاید یکی از دلایلی که در این جشنواره شرکت کرده‌ام  آن باشد که متوجه شدم این گروه به آقا نزدیک‌تر است و در هیچ جناحی نیست. همچنین مقام معظم رهبری درباره این گروه صحبت‌هایی داشته‌اند و از کار آنها خوشحال بودند. من هم آمده‌ام که باری از گوشه کار این گروه بردارم و ان‌شاء‌الله تا آخر هم با آنها باشم.

نظر شما