شناسهٔ خبر: 79773 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حبیبی:

اصلاح‌طلبان برای ایجاد انشقاق در اصول‌گرایان کمیته ویژه تشکیل دادند

نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی: برخی از اصلاح‌طلبان در کمیته‌های مخصوصی مشغول مذاکره و بررسی این مساله هستند که چگونه میان اصول‌گرایان اختلاف ایجاد کنند.

به گزارش نماینده محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تلاش اعضای حزب منحله مشارکت برای فعالیت در قالب حزب جدید، گفت: این دقیقا همان کار کهنه‌ای است که گردانندگان روزنامه‌های زنجیر‌ه‌ای می‌کردند و وقتی روزنامه‌ای تعطیل می‌شد، روزنامه دیگری را با نام جدیدی تاسیس می‌کردند.

وی افزود: وزارت کشور باید هوشیار باشد که افرادی که در فتنه ۸۸ با هر نامی یا با هر عنوان حزبی، علیه انقلاب اسلامی تلاش و در طول حرکت‌های توطئه‌آمیز دشمنان انقلاب حرکت کردند، واجد هیچ‌گونه صلاحیتی برای تشکیل حزب ذیل نظام نیستند.

حبیبی ضمن رد القای مرزبندی میان اصول‌گرایان و ادعای کسانی که سعی دارند تلقین کنند که دیدگاه‌ها میان جبهه پایداری انقلاب اسلامی و سایر طیف‌های اصولگرا متفاوت است، تاکید کرد: القاء خط‌کشی‌های در جریان اصولگرایی و اینکه در اصول‌گرایی اصول متفاوتی داریم، القاء نادرستی است. جبهه پایداری، جبهه‌ای اصول‌گراست و بنابراین وقتی ما در اصول میان تشکل‌ها مبنای مشترک داریم، نزدیک کردن سلایق با یکدیگر کاملا امکان‌پذیر است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از ایجاد کمیته‌هایی در میان اصلاح‌طلبان برای ایجاد اختلاف میان اصول‌گرایان خبرداد و اظهار داشت: برخی از اصلاح‌طلبان در کمیته‌های مخصوصی مشغول مذاکره و بررسی این مساله هستند که چگونه میان اصول‌گرایان اختلاف ایجاد کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان در حال انجام ۲ کار اصلی هستند، نخست اینکه چگونه اصلاح‌طلبان را به ائتلاف برسانند که البته ما در این خصوص حق اظهارنظر نداریم، اما برخی نیز در حال بررسی هستند که چگونه بتوانند میان اصولگرایان انشقاق ایجاد کنند.

نظر شما