شناسهٔ خبر: 79696 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شجاعی کیاسری در نطق میان دستور:

کلیات بودجه از درآمدهای غیرنفتی تدوین شود

شجاعی کیاسری4 نماینده ساری در مجلس گفت: توجه به تولید در کاهش وابستگی بودجه به نفت در دولت گامی مثبت ارزیابی می‌شود و امید داریم تا روزی برسد که کلیات بودجه از درآمدهای غیرنفتی تدوین شود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی با اشاره به رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت را نباید یک نامگذاری صرف دینی تلقی کرد، بلکه امید آن می‌رود تا با بیداری جهان اسلام و تمسک به سنت و سیره نبی مکرم اسلام زمینه‌های تجلی، شکوه و عظمت اسلام ناب با اتحاد و همدلی شیعه و سنی فراهم  شود.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای ۱+۵ افزود: مذاکرات با ۱+۵ تاکنون پیشرفت‌های خوبی را به همت ایستادگی ملت ایران و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری داشته است که از جمله آن می‌توان به گذر از اختلافات کلان و نشست بر سر جزئیات و تمکین و پذیرش مقامات آمریکایی مقابل نمایندگان جمهوری اسلامی عنوان کرد که نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی و پیروزی قاطع در این میدان است.

نماینده ساری اضافه کرد: موفقیت‌های هسته‌ای نباید تدبیر، انگیزه و خلاقیت تصمیم‌سازان کشور را در حل مشکلات اقتصادی تحت‌الشعاع قرار دهد و چشم به خروجی این مذاکرات داشته باشند و فرصت‌های طلایی برای حل مشکل معیشت اشتغال و تولید و نگاه عمیق و عملیاتی و اجرایی به اقتصاد مقاومتی را از دست بدهند.

شجاعی تصریح کرد: توجه به تولید در کاهش وابستگی بودجه به نفت در دولت یک گام مثبت و ارزشمند ارزیابی می‌شود و امید داریم تا روزی برسد که کلیات بودجه از درآمدهای غیرنفتی تدوین و شکوفایی اقتصادی را در تولیدات کشاورزی، صنعتی، گردشگری، تولیدات ملی و توسعه علمی و آموزشی جستجو کنیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.

نظر شما