شناسهٔ خبر: 79556 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

مهربانی داعش!!+تصاویر

برخی از اعضای گروه تروریستی داعش به تازگی برای نشان دادن چهره‌ای مهربان از گروه داعش دست به اقداماتی مضحک زده‌اند!

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مزدوران تکفیری داعش مدتی است با انتشار تصاویر تعدادی گربه و بچه گربه که در حال بازی و یا غذا دادن به آنها هستند وجه دوست داشتنی و مهربان گروه داعش را نشان دهند.

صفحات اینترنتی داعش که مجازات مردم مناطق تحت اشغال را با هدف ایجاد رعب و وحشت و جلوگیری از اعتراض آن‌ها نمایش می‌دهند، با انتشار تصاویری از بازی و غذا دادن به گربه‌ها را به عنوان سند مهربانی و رأفت خود منتشر کردند.

در زیر تصاویر منتشر شده از زندگی مسالمت آمیز تکفیری‌ها و جانوران، نوشته شده: با چنین خلق و خو و رأفتی، برخی‌ها با بی‌انصافی، مجاهدان را سنگدل و وحشی خطاب می‌کنند!

اعضای گروه ترویستی داعش که در صفحه‌‌های اجتماعی این تصاویر را منتشر کرده‌اند گفته‌اند: "اعضای خلافت، غذای خود را با حیوانات تقسیم می‌کنند و به آن‌ها مهربانی می‌کنند، پس مگر می‌شود کسی که با حیوانات اینقدر مهربان است، یک مسلمان بیگناه را بکشد!؟"

اخبار و گزارش‌های زیادی درباره جنایات هولناک و وحشیانه داعش در سوریه و عراق منتشر می‌شود چه در منطقه الرقه به عنوان یکی از ‌ولایت‌‌های اصلی داعش و چه در دیگر مناطق تحت تصرف این گروه تکفیری مافوق تصور است، و انتشار این تصاویر مضحک از سوی خونخوارترین گروه تروریستی آب در هاون کوبیدن است!

نظر شما