شناسهٔ خبر: 79523 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

زمان اولین نشست خبری سخنگوی وزیر کشور تعیین شد

امیری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور: از این پس جلسات ماهانه سخنگوی وزارت کشور با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد و اولین کنفرانس مطبوعاتی آقای امیری نیز در همین ماه برگزار می شود.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، صبح امروز نشست صمیمی بابک دین پرست رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با اصحاب رسانه در محل وزارت کشور برگزار شد.

وی در این دیدار پس از شنیدن دغدغه ها و مطالبات اصحاب رسانه از وزارت کشور گفت: دولت برای دستیابی به اهداف خود موظف است ۱۶ محور را در دستور کار قرار دهد که مهمترین این محورها بالا بردن سطح آگاهی عمومی جامعه با استفاده از رسانه ها و مطبوعات است.

دین پرست ضرورت پاسخگویی دولت را مورد تاکید قرار داد و گفت: اقدامات و هماهنگی های لازم برای برقراری موثر و متقابل با رسانه ها در حکم انتصاب من آمده است و من این کار را وظیفه خود می دانم.

وی رسانه ها را ناظرین دقیق روابط اجتماعی و سیاسی نامید و گفت: در این فرآیند باید روابط دقیق و صادقانه با رسانه ها انجام گیرد تا این اطلاع رسانی منجر به روشن گری و آگاهی سطح عمومی جامعه شود.

رئیس مرکز  اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور از نشست خبری سخنگوی وزارت کشور خبر داد و گفت: از این پس جلسات ماهانه سخنگوی وزارت کشور با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد و اولین کنفرانس مطبوعاتی آقای امیری نیز در همین ماه برگزار می شود.

نظر شما