شناسهٔ خبر: 79352 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حمله خون بار به بسیجی ناهی از منکر + عکس

یکی از بسیجیان ناحیه امیرالمومنین سپاه تهران، هنگام بازگشت از نمازجمعه در پی انجام فریضه "امر به معروف و نهی از منکر"، با ضربات چاقو به شدت مجروح شد.

به گزارش نماینده به نقل از دفاع مقدس، احمد خسروی بسیجی گردان‌های واکنش سریع سپاه تهران بزرگ به هنگام بازگشت از نمازجمعه، با مشاهده ایجاد مزاحمت خودروی پراید سفید رنگ برای خانمی که منتظر تاکسی بود، جهت نهی از منکر نزدیک راننده شد که در این هنگام جوان مزاحم با بازکردن در خودرو احمد خسروی را نقش زمین کرد و همچنان به مزاحمت خود ادامه داد.

در این حین احمد موتور را از روی پاهای خود کناری زد و به سمت جوان مزاحم رفت و باوجود جثه کوچک و آمادگی جسمانی خوب، راننده را از ادامه کار زشت خود منع کرد.

در این هنگام راننده از ماشین پیاده و با احمد گلاویز می‌شود، اما وقتی به ناتوانی خود در ادامه درگیری با «خسروی» پی می‌برد، از جیب کاپشن خود چاقوی نسبتاً بزرگی را در آورده و از پهلو به بدن خسروی فرو می‌کند؛ این جوان مزاحم به همین ضربه کفایت نمی‌کند و دو ضربه کاری دیگر به بدن احمد وارد می‌کند که موجب بی‌هوشی و خون‌ریزی احمد خسروی می‌شود.

پس از ترک محل حادثه از سوی ضارب، یک راننده تاکسی عبوری که شاهد این اتفاق بود پیکر نیمه‌جان احمد خسروی را به بیمارستان شهید چمران انتقال می‌دهد و تیم پزشکی با مشاهده وضعیت وخیم بیمار، مقدمات اتاق عمل را فراهم می‌کنند، تا عمل‌های جراحی که تا ساعت ۲۲ به طول انجامید را شروع کنند.

با توجه به تجربۀ بالای تیم پزشکی و سرعت عملشان احمد از مرگ حتمی نجات می‌یابد و بعد از اتمام عمل‌های جراحی در بخش مراقبت های ویژۀ بیمارستان شهید چمران تحت مراقبت های خاص قرار گرفته است.

دکتر «تولیت» پزشک جراح خسروی حال عمومی وی را خوب ارزیابی کرده و به خانواده و همراهان گفته است به علت شدت ضربات وارده کلیه، کبد و ریه احمد به شدت آسیب دیده و احتمال انجام عمل‌های دیگر نیز وجود دارد.

البته این ضارب، شهروند دیگری که معترض مزاحمت بوده را نیز با چاقو زخمی کرده که به علت سطحی بودن زخم، این شهروند به بیمارستان مراجعه نکرده است.

در حال حاضر کلانتری ۱۶۴ قائم پیگیری خوبی نسبت به دستگیری متهم فراری انجام داده که متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۰-۱۴ ۱۷:۴۳ابوذر 0 0

    فوضولی کرده؟ نکرده؟ 
                                

نظر شما