شناسهٔ خبر: 79350 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سردار جزایری:

برای برخورد با اسرائیل نیازی به استقرار در مرز فلسطین نیست

سردار جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به ادعای یکی از روزنامه‌های صهیونیستی مبنی بر اینکه نیروهای نظامی ایران در مرزهای فلسطین مستقر هستند، تصریح کرد: برای مقابله با رژیم صهیونیستی نیازی به استقرار نیروهای نظامی ایران در مرزهای سرزمین‌های اشغالی نیست.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار مسعود جزایری در حاشیه ختم سردار حمید تقوی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرک بروجردی در جمع خبرنگاران گفت: برای برخورد با رژیم صهیونیستی نیاز به حضور فیزیکی نداریم.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به ادعای یکی از روزنامه‌های صهیونیستی مبنی بر اینکه نیروهای نظامی ایران در مرزهای فلسطین مستقر هستند، تصریح کرد: برای مقابله با رژیم صهیونیستی نیازی به استقرار نیروهای نظامی ایران در مرزهای سرزمین‌های اشغالی نیست. جمهوری اسلامی و مجموعه مقاومت چنانچه اقدام خطایی از سوی رژیم صهیونیستی ببینند، اقدامات مؤثری انجام خواهند داد.
 
وی درباره آزادسازی استان نینوا، اظهار داشت: بی‌تردید همه بخش‌های عراق آزاد خواهد شد و این اتفاق در درجه اول به دست مردم و دولت عراق انجام می‌شود.
 
سردار جزایری در خصوص رزمایش مشترک ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: سناریوهایی که برای ارتش پیش بینی شده بود، با قدرت انجام شد و امیدواریم این رزمایش‌ها به قدرت نیروهای مسلح بیافزاید.

نظر شما