شناسهٔ خبر: 79323 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

رسوایی اخلاقی شاهزاده انگلیسی+عکس

کاخ باکینگهام بار دیگر اتهام یک زن آمریکایی در مورد سو استفاده جنسی شاهزاده انگلیسی از وی رد کرد.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری فرانسه،  کاخ باکینگهام روز یکشنبه بار دیگر اتهام یک زن آمریکایی را علیه شاهزاده انگلیس مبنی بر اینکه برده جنسی" جفری اپشتاین" یک میلیاردر وال استریت بوده و توسط پرنس اندرو شاهزاده انگلیسی نیز مورد سو استفاده  جنسی قرار می گرفته است رد کرد.

 

زن آمریکایی

 

این زن که به دلایل قانونی به نام مستعار "جین دو"  از او یاد می شود در یک دادگاه آمریکایی شکایتی را طرح کرده مبنی بر اینکه توسط جفری اپشتین، ثروتمند آمریکایی، یکی از دوستان شاهزاده اندرو، ‌ به عنوان برده جنسی نگهداری می شده است.

 

اندرو که دوک یورک است و "آلن درشوویتز" وکیل مشهور آمریکایی و یکی از وکیل مدافعان اندرو، به شدت این اتهام را رد کرده اند.

 

اندرو

 

روز جمعه گذشته نیز کاخ باکینگهام در تکذیبیه شدید اللحنی اعلام کرد هرگونه ادعا مبنی بر بدرفتاری با کودکان کم سن و سال، کذب محض است.

 

ولی پس از آنکه روزنامه های انگلیسی در روز یکشنبه جزئیات مصاحبه با این زن را منتشر کردند، کاخ باکینگهام در گامی غیر معمول، دومین بیانیه را صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده است: دوک یورک هیچگونه تماس یا رابطه جنسی با این زن نداشته است؛ این اتهام، دروغ است و هیچ اساسی ندارد.

 

پس از تکذیب کردن این موضوع توسط شاهزاده انگلیسی و درشوویتز، جین دو، در مصاحبه ای گفت دیگر حاضر نیست به ناحق، قربانی شود.

 

جفری اپشتاین و شاهزاده اندرو 

بر اساس گزارش های منتشر شده در این هفته، زن یاد شده گفته است به زور به داشتن رابطه جنسی با اندروی ۵۴ ساله در لندن، وادار می شده است.

اپشتین که دوست خانوادگی پسر دوم ملکه الیزابت است در سال ۲۰۰۸ به روسپی گری در سن کم متهم، و به زندان محکوم شد.

وی مدعی است بین سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲، در اسارت جنسی بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما