شناسهٔ خبر: 79319 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فیاضی در نطق میان دستور:

۹ دی به صحنه‌سازی یک دروغ بزرگ پایان داد

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور در مجلس با بیان اینکه ۹ دی به صحنه‌سازی یک دروغ بزرگ پایان داد، گفت: مردم در ۹ دی راز هرزگی سیاسی فتنه‌گران را برملا کردند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن  علنی اظهار داشت: نهم دی از آن رو اهمیت دارد که به صحنه‌سازی یک دروغ بزرگ پایان داد و مصداق بارزی از امر به معروف و نهی از منکر است، دروغ بزرگی که منفعت‌طلبان، قدرت‌طلبان، دگراندیشان و بدخواهان نظام پشت آن سنگر گرفته بودند.

وی افزود: ۹ دی روزی است که ملت ایران به برکت وجود رهبر انقلاب، راز هرزگی سیاسی در اردوگاه فتنه را برملا کردند و نقاب از چهره فتنه‌گران برداشتند.

نماینده نور خاطرنشان کرد: آیا ریش سفیدان سیاسی افتاده در دام فتنه برای این رسوایی خود پاسخی دارند و خوب است که به دامن ملت بازگردند.

فیاضی با اشاره به مسائل اقتصادی امروز کشور تصریح  کرد: اگر دولت راه برون‌رفتن از مشکلات اقتصادی را در مدل دیپلماتیک می‌داند، راه را به بیراهه می‌رود و نتیجه این کار آمارهای کذایی کاهش تورم و رشد اقتصادی است که مردم از شنیدن آن به تحیر می‌خندند.

وی خطاب به رئیس‌ جمهور بیان داشت: آقای روحانی در پذیرش آمارهای تکنوکرات‌ها و انقلابیون پشیمان که در بدنه دولت رسوخ کرده‌اند، تردید داشته باش، شانه‌های مردم در زیر چرخ ارابه‌های سرکش تورم در حال له شدن است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس همچنین در این خصوص ادامه داد: آیا نمی‌خواهید فردای این کشور به دست دانش‌آموزان امروز تأمین شود، اگر سعادت این کشور را می‌خواهید، به داد آموزش و پرورش برسید و مشکلات معلمان را دریابید، والا فردای این کشور فردای دشواری است.

فیاضی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.

نظر شما