شناسهٔ خبر: 79312 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

«مذاکرات مستقیم آقای عبدی» بدون اکبر عبدی اکران شد

مراسم اکران خصوصی و رونمایی از پوستر جدیدترین فیلم سینمایی علی شاه حاتمی با عنوان «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» در پردیس سمرقند برگزار شد.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، شب گذشته شنبه ۱۳ دی ماه مراسم اکران خصوصی و رونمایی از پوستر جدیدترین فیلم سینمایی علی شاه حاتمی با عنوان «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» در پردیس سینمایی سمرقند با حضور اهالی سینما و اصحاب رسانه برگزار شد.

 اجرای این مراسم بر عهده شهرام شکیبا طنزپرداز و مشاور فیلمنامه «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» قرار داشت. علی شاه حاتمی کارگردان این فیلم گفت: از میان همه کسانی که در ساخت این فیلم به من کمک کردند کسی که از ابتدا تا پایان کار با من همراه بود شهرام شکیبا بود.

وی ادامه داد: این فیلم برای اولین بار در ایران با یک بازیگر و یک لوکیشن ساخته شده است. سعی کرده ام تمام دغدغه های مردم و عقده هایی که در جامعه داریم را در این فیلم پیاده کنم. اکبر عبدی آرزو داشت که در اولین اکران فیلم حضور داشته باشد اما امروز همسرش اطلاع داد که در بیمارستان بستری است و قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرد و از همه عذر خواهی کرد. امیدوارم هرچه زودتر سلامتی اش را بدست آورد.

جمال چاووشیان تهیه کننده این اثر نیز که در مراسم حضور داشت گفت: امیدوارم از فیلم لذت ببرید چون ساخت فیلم «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» نشان دهنده مشکلات زندگی ما است.

در فیلم شاهد تلاش آقای عبدی برای نجات یافتن از مرگ هستیم که برای رسیدن به آن با وزرای داخلی و جان کری وزیر امور خارجه آمریکا مذاکراتی انجام می دهد.

این فیلم سینمایی با صدای میلاد کیمرام، یوسف مرادیان، فریبا طالبی، المیراعبدی و… ساخته شده است.

در خلاصه این فیلم سینمایی آمده است که اکبر عبدی توسط فرد ناشناسی ربوده می شود و برای آزادی او تقاضای یک میلیون دلار می کند و ...

عوامل تولید «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» عبارتند از نویسنده و تدوینگر: علی شاه حاتمی، مدیر فیلمبرداری: حافظ احمدی، طراح صحنه:صالح عبدالله پور، طراح چهره پردازی: رضا قومی، صدا بردار:علیرضا نوین نژاد، مدیر تولید:مهدی مددکار، دستیاراول کارگردان و برنامه ریز: ابراهیم شفیعی، جلوه های ویژه رایانه ای: محدثه کلاتهانی، مشاور فیلمنامه: شهرام شکیبا، موسیقی: فرهاد هراتی، طراح ترکیب صدا: محسن روشن و مشاور رسانه ای: الهه گودرزی.

نظر شما