شناسهٔ خبر: 79157 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ

فیلم‌های «عمار» را در کجاها می‌توان دید؟

جشنواره عمار با افتتاح رسمی پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار،اکران فیلم ها در سینما فلسطین، فرهنگسراهای تهران و سایر نقاط سراسر کشور به صورت همزمان آغاز شده است.

به گزارش نماینده، جشنواره مردمی فیلم عمار یکی از اتفاقات سینمایی است که موج خاصی از شور و نشاط  را نه دربین گروه خاصی، بلکه در میان تمام اقشار مردم در سراسر ایران از پایتخت تا شهرستان ها و روستاهای دور دست به وجود می‌آورد. جشنواره ای که کاملا مردمی بوده و به وسیله خود مردم نیز اداره می‌شود. امسال این جشنواره در پنجمین سال برگزاری خود همزمان با حماسه ۹ دی ماه در روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه فعالیت رسمی خود را در سینما فلسطین آغاز کرد.

 

یکی از ویژگی های مهم جشنواره عمار اکران همزمان  آثار راه یافته به بخش مسابقه در بیش از دو هزار مکان عمومی در سراسر کشور است.

 

برنامه های جشنواره همه روزه از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۲۲:۴۵ شب ادامه خواهد داشت.



همه مردم و رسانه‌ها می توانند از تاریخ یازدهم دی ماه آثار جشنواره را در سالن های سه گانه سینما فلسطین تهران مشاهده کنند و جشنواره بلیط فروشی ندارد.


بر اساس این گزارش سالن شماره ۳ سینما فلسطین همه روزه از ۱۰ صبح تا عصر میزبان کارگاه های آموزشی (که ثبت نامشان از طریق سایت ammarfilm.ir انجام می شود)، نشستها و سخنرانی ها می باشد. همچنین افتتاحیه برنامه امروز چهارشنبه دهم دی ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شماره یک سینما فلسطین برگزار می شود.

 

همچنین، همزمان با افتتاحیه رسمی پنجمین جشنواره عمار در سینما فلسطین، برای نخستین بار اکران فراگیر و مردمی فیلم های این جشنواره در فرهنگسراهای تهران آغاز شد.


این اکران ها بصورت همزمان از ۱۱ تا ۱۹ دی ماه در فرهنگسراهای انقلاب اسلامی، سرو، بهاران، بهمن، مهر، رویش، خاتم، عطار، ملل، ولاء، رضوان، تهران، معرفت، اخلاق، خاوران، گلستان، امید، امام(ره) برگزار می شود. گزینه های روی میز، گله از گرگ، علمک، زهرای بابا، روزهای خرداد، آشنای دور، عقبه، عباس دست طلا و ... عنوان فیلم هایی است که به صورت گسترده در فرهنگسراهای تهران روی پرده می‌رود.

نظر شما