شناسهٔ خبر: 79128 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

خبر خوش برای پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس

استقلال-پرسپولیس نماینده تام‌‌الاختیار وزیر ورزش درباره واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: روز گذشته با آقای پورحسینی صحبت کردم ولی به نظر می‌رسد واگذاری این ۲ باشگاه در این هفته محقق نخواهد شد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، امیررضا خادم نماینده وزارت ورزش و جوانان در امر خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: وقتی صحبت از این دو باشگاه می‌شود و در هر جایی که می‌رویم پیرامون این دو تیم و وضعیت آنها مباحثی صورت می‌گیرد این نشان‌دهنده این است که دو تیم چه جایگاهی نزد مردم دارند و این دو گوهر گرانبها دل مردم را شاد می‌کنند. با همین دو تیم نیز می‌توان بهره‌های فرهنگی و اقتصادی زیادی گرفت و باید بهترین استفاده را از آن برد.

وی افزود: فضای عمومی جامعه علاقمند به خصوصی‌سازی دو باشگاه است و وزرای اقتصاد و ورزش و جوانان پیرامون این موضوع در تعامل هستند. روز گذشته با آقای پورحسینی صحبت کردم ولی به نظر می‌رسد واگذاری این دو باشگاه در این هفته محقق نخواهد شد. البته می‌دانم که از تاریخ اعلام واگذاری مقداری گذشته‌ایم ولی به خاطر رای دادگاهی که داشتیم قوه قضاییه دستور به توقف داد و به خاطر مشکلات باشگاه پرسپولیس آنها در حال بررسی هستند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه در خصوص مشکلات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس و تاخیر زمان واگذاری به خاطر این مسائل گفت: اجازه بدهید زیاد در مورد این موضوع صحبت نکنم چون مطمئنا حاشیه‌سازی خواهد شد. در هر صورت هر دو باشگاه باید در خصوص ۲۰ سال گذشته خود جمع‌بندی نهایی می‌کردند که جا دارد از هیات مدیره هر دو باشگاه تشکر کنم و فکر می‌کنم وزارت اقتصاد در پایان این هفته جمع‌بندی نهایی را داشته باشد هرچند حسابرسی پرسپولیس کارش تقریبا تمام شده است.

خادم در خصوص درخواست پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و جلسه‌ای که چند روز پیش در  جماران داشتند گفت: تاکید همه این است که پیشکسوتان دو تیم در این دو باشگاه سهم عمده‌ای داشته باشند. در حال رایزنی در مورد این موضوع هستیم ولی اگر تایید شود در نظر داریم برای پیشکسوتان بدون پرداخت ریالی سهمی را در نظر بگیریم.

خادم در باره آخرین وضعیت حمیدرضا سیاسی اظهار بی‌اطلاعی کرد و همچنین در خصوص دلیل بازداشت وی گفت: صادقانه بگویم که پاسخ مشخصی برای این سوال ندارم ولی ما هم فشاری بر روی قوه قضاییه نداریم چون آنها باید همه چیز را بررسی کنند. البته شرایط نباید به شکلی باشد که هر شخصی به ورزش می‌آید و قصد سرمایه‌گذاری دارد چنین اتفاقاتی برایش رخ دهد اما در هر صورت قوه قضاییه تام‌الاختیار است و مسائل را رصد و بررسی می‌کند. ما به نظر آنها احترام می‌گذاریم فقط امیدوارم این مسئله در پایان ختم به خیر شود.

 

نظر شما