شناسهٔ خبر: 79096 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نباید افراد مردود با رنگ و لعاب جدید به صحنه بازگردند

محمدصالح جوکار/2 نماینده مردم یزد گفت: نباید بگذاریم افرادی که امتحانات خودشان را در مسائل مهم و حیاتی کشور به خوبی پس ندادند و نمره مردودی گرفته اند مجددا با رنگ و لعاب جدید به صحنه بازگردند و مشکلات بزرگی همچون گذشته ایجاد کنند.

به گزارش نماینده، محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باتسنیم درپاسخ به سوالی مبنی بر از سر گیری فعالیت حزب منحله مشارکت با عنوان دیگری، گفت: ماهیت یک حزبی که علیه امنیت ملی کشور اقدامتی را انجام   داده است با تغییر نام نمی تواند تغییر ماهوی یجاد کند. باید مراقب بود هوشیار بود افرادی که امتحانات خودشان را در مسائل مهم و حیاتی کشور به خوبی پس ندادند و نمره مردودی گرفته اند مجددا با رنگ و لعاب جدید به صحنه بازگردند و مشکلات بزرگی همچون گذشته ایجاد کنند.

وی با بیان  این که  حزب مشارکت در گذشته هزینه های بسیاری را بر کشور تحمیل کرده است خاطر نشان کرد: تغییر نام هیچ وجاهت قانونی نمی آوردو نوعی فریب مردم به حساب می آید و همان اهدافی که مشارکت در سال های پیش دنبال می‌کرد را پیگیری خواهد کرد. این که افرادی که در فتنه نقش داشته اند دوباره حرکت  در آمده اند دارای ابهام است وزارت کشور  و به ویژه اعضای شورای کمیته احزاب باید به این نکته توجه داشته باشند که فریب چنین بازی‌هایی را نخورند و از ورود این افراد به حوزه عملیاتی و سیاسی کشور جلوگیری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: قدر مسلم این است که این افراد به نیت خاصی وارد میدان شده اند و کسانی که به دونبال  این بودند که با ایجاد برائتی از سران فتنه حمایت کنند امروز تحت عناوین جدید یک  لوای عناوین دیگر فریب دهنده است فتنه جدیدی را رقم بزنند این هوشیاری دستگاههای متولی را می طلبد که به بحث های ماهیتی را وارد شوند و صلاحیت  افرادی که متصدی این گروهها هستند بررسی جدی شود.

نظر شما