شناسهٔ خبر: 79065 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ

شیرین‌ترین خاطره کاری‌ مدیر سابق شبکه یک/ پیشنهادی جدید را نپذیرفتم

مدیرسابق شبکه اول سیما: پیشنهادهای مختلفی هم از جاهای مختلف داشتم اما هیچ کدام را نپذیرفتم و همچنان بنایم این است که انشالله درس بخوانم.

به گزارش  نماینده مهدی فرجی مدیر سابق شبکه یک سیما در گفتگو با مهر، درباره مسئولیت بعدی که در آن خدمت خواهد کرد، اظهار کرد: فعلا بنا دارم که فقط درسم را بخوانم تا ببینم خدا در آینده چه می‌خواهد. پیشنهادهای مختلفی هم از جاهای مختلف داشتم اما هیچ کدام را نپذیرفتم و همچنان بنایم این است که انشالله درس بخوانم.

وی درباره آثار نمایشی که در زمان فعالیت او ساخته شده تصریح کرد: سال ۸۰ مدیر گروه فیلم و سریال شدم و ۱۴، ۱۵ سالی است که سریال‌سازی را تجربه می‌کنم. سریال بخش جذاب برنامه‌سازی به ویژه برای مردم است و علاقمندان بسیاری دارد. پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی نیز بخش نمایشی است بنابراین طبیعی است که نیاز بود روی این بخش تمرکز بیشتری گذاشته شود و بهترین‌ها بیایند.

مدیر سابق شبکه یک ادامه داد: خداراشکر توفیق داشتیم و کارهایی انجام دادیم. خوب و بدش را مردم باید ارزیابی کنند. ما تلاش کردیم آنچه از ما می‌خواهند انجام بدهیم و کوتاهی نکنیم اما قضاوت به عهده مردم است. البته لازم می‌دانم از همه عوامل برنامه سازی که در شرایط سخت با ما همکاری کردند و به برنامه سازی پرداختند تشکر کنم.

فرجی درباره ماندگارترین خاطره سال‌های فعالیتش گفت: خاطرات فراوانی از ۳۰ سال گذشته دارم. یکی از شیرین‌ترین خاطرات من برگزاری مناظره انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ بود. تلاش دشمنان این بود موجی در کشور ایجاد شود تا عده زیادی در انتخابات شرکت نکنند. دشمن برای این موضوع خیلی تلاش کرده بود. برگزاری این مناظره‌ها هم سخت و دشوار بود اما مناظره ۸ نفره با مدیریت و محبت مهندس ضرغامی و تدابیر دارابی به بهترین شکل برگزار شد.

وی در پایان گفت: روز انتخابات دلم مثل سیر و سرکه می‌جوشید که آیا مردم می‌آیند یا نمی‌آیند؟ کارهای ما جواب داده و اثرگذار بوده یا خیر؟ ساعات اولیه صبح که بلافاصله مردم پای صندوق‌های رای آمدند و در صحنه حضور داشتند، موجی از شادی در دل من ایجاد شد که همه خستگی‌های کار را به سرعت از دل من برد.

نظر شما