شناسهٔ خبر: 78937 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انتخاب نوباوه به عنوان نماینده کمیسیون فرهنگی در کارگروه فرهنگ و تربیت بدنی وزارت ورزش

نوباوه 2 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از انتخاب بیژن نوباوه به عنوان نماینده کمیسیون فرهنگی در کارگروه فرهنگ و تربیت بدنی وزارت ورزش و جوانان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز و طبق نامه‌ای واصله از وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه باید بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی کارگروهی تحت عنوان فرهنگ و تربیت بدنی در این وزارتخانه تشکیل شده و یک نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نیز در آن حضور داشته باشد در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس بیژن نوباوه رئیس کارگروه ورزش کمیسیون به عنوان نماینده کمیسیون فرهنگی در کارگروه فرهنگ و تربیت بدنی وزارت ورزش و جوانان انتخاب و به این وزارتخانه معرفی خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز کلیات لایحه بودجه سال ۹۴ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه کاری کمیسیون که به صورت مکتوب در اختیار کمیسیون قرار گرفته بود در اینباره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما