شناسهٔ خبر: 78932 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

میرگلوبیات

عملکرد ضعیف سازمان محیط زیست در برابر سلامت مردم

شهلا میرگلوبیات/2 نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سکوت سازمان محیط زیست در برابر آلودگی هوا و عوارض ناشی از آن گفت: به نظر می‌رسد عملکرد ضعیف سازمان محیط زیست در برخورد با آلودگی هوا سیاسی است.

به گزارش نماینده، شهلا میرگلوبیات نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس گفت: سازمان محیط زیست سال گذشته تمام موارد مربوط به آلودگی هوا را به گردن دولت قبل انداخت و شعارهای بسیاری داد ولی امسال در برابر آلودگی هوا و عوارض ناشی از آن سکوت کرده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد محیط زیست تبدیل به یک مجموعه سیاسی شده و با یکسری مهره‌های سوخته سیاسی کارهای غیر تخصصی انجام می‌دهد.

این نماینده مجلس با اشاره به آتش‌سوزی‌های اخیر شکل گرفته در جنگل‌های و بی‌سابقه بودن این آتش‌سوزی‌ها گفت: سکوتی بر سازمان محیط زیست‌ حاکم است که این مسئله را به ذهن می‌رساند که خانم ابتکار یک‌سری مهره‌های سوخته سیاسی را به دور خود جمع کرده و با آنها کارهای سیاسی انجام می‌دهد در حالی که اقدامات سازمان محیط زیست باید به نفع مردم و جامعه باشد.

میرگلوبیات اظهار داشت: سازمان محیط زیست اعلام کرد که بنزین یورو ۴ ارائه می‌کند در حالی که بنزین وارداتی آنها یورو۴ نبود و حتی در این مورد نیز سیاسی‌کاری کردند، عملکردهای این سازمان ضعیف بوده و در این رابطه فرافکنی می‌کنند.

وی اضافه کرد: البته مشکلات به گونه‌ای بوده است که از ابتدای انقلاب به خوبی برنامه‌ریزی نکردیم و انتظار هم نداریم که به این راحتی مشکلات حل شود ولی این سکوت در برابر سلامت مردم هم درست نیست.

نظر شما