شناسهٔ خبر: 78923 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

شرط پولادی برای رفتن به سربازی

مهرداد پولادی مهرداد پولادی بهترین بازیکن ایران در جام جهانی، سرانجام به جام ملت‌ها رسید. خیلی‌ها تصور می‌کردند او به خاطر مشکلات سربازی، از حضور در این تورنمنت محروم شود اما با تلاش مسئولان وزارت ورزش و پیگیری‌های بازیکنان و مربیان تیم ملی سرانجام مهرداد مجوز حضور در استرالیا را گرفت.

به گزارش نماینده، مهرداد پولادی بهترین بازیکن ایران در جام جهانی، سرانجام به جام ملت‌ها رسید. خیلی‌ها تصور می‌کردند او به خاطر مشکلات سربازی، از حضور در این تورنمنت محروم شود اما با تلاش مسئولان وزارت ورزش و پیگیری‌های بازیکنان و مربیان تیم ملی سرانجام مهرداد مجوز حضور در استرالیا را گرفت.
پولادي پس از اين اتفاق از مردم و مقامات عذرخواهي مي‌كند و مي‌گويد به محض اتمام قراردادش با الشحانيه به ايران بازمي‌گردد تا به سربازي برود.

در اين چند وقته مشكلات زيادي برايت پيش آمد. حرف و حديث‌هاي زيادي درست شد. يك روز مي‌گفتند دستگير مي‌شوي، روز ديگر مي‌گفتند مي‌تواني براي ايران بازي كني. شايعه شد كه ديگر به ايران برنمي‌گردي و ...
واقعاً نمي‌دانم چه بگويم. روزهاي خيلي سختي را در قطر سپري كردم و اميدوارم اين روزها تمام شده باشد. اين را مي‌توانند تمام بازيكناني كه در قطر هستند، شهادت بدهند. من مديون ايران و مردم كشورم هستم. اصلاً باور اينكه بخواهم خدايي ناكرده به همه زندگي‌ام پشت كنم، برايم آزاردهنده بود، چه رسد به اينكه بخواهم چنين كاري را انجام دهم و ديگر به ايران برنگردم.

تو سكوت كرده بودي و طبيعي بود صحبت‌هايي مطرح شود.
متأسفانه بعضي‌ها داستا‌نسرايي كردند. اين را مي‌خواهم خيلي شفاف بگويم كه من هميشه سرباز ايران بوده‌ام. با مصدوميت در تيم ملي تمرين كردم تا سهمي هر چند كوچك در شاد كردن مردم كشورم داشته باشم.

مشكل سربازي‌ات به كجا رسيد؟ چه زماني قرار است به ايران برگردي و به سربازي بروي؟
اول از همه بايد بگويم مي‌دانم هيچ تفاوتي بين من و امثال من با جوانان اين مملكت وجود ندارد و بايد نسبت به مسئوليت‌هاي اجتماعي متعهد بود. من خود را موظف به گذراندن دوران مقدس سربازي مي‌دانم و به محض اتمام قراردادم با الشحانيه به ايران برمي‌گردم تا انجام وظيفه كنم.

چرا زودتر به ايران نيامدي تا به سربازي بروي. در آن صورت شايد خيلي از بحث‌ها پيش نمي‌آمد.
من به خاطر قراردادي كه با الشحانيه داشتم، نمي‌توانستم به ايران بیایم چون در آن صورت باشگاهم مي‌توانست با شكايت به فيفا من را محروم كند اما همان طور كه گفتم با عذرخواهي از مردم و مقامات، به محض پايان قراردادم در قطر به ايران مي‌آيم و قطعاً دوران سربازي را سپري خواهم كرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما