شناسهٔ خبر: 78893 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بازگشت سران فتنه به صحنه سیاسی غیر ممکن است

حسین نجابت نماینده تهران در مجلس گفت: تا زمانی که صلابت رهبری، بصیرت ملت و هوشیاری دستگاه قضا هست، بازگشت سران فتنه به فعالیت‌های اجتماعی و صحنه سیاسی غیرممکن است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: کید الهی داعشی را که به دست مستکبرین عالم و با حمایت‌های سیاسی و مالی کم‌خردان ساده‌لوح حاشیه جنوبی خلیج‌ فارس در منطقه ایجاد شده بود تا به اختلاف بین شیعه و سنی دامن بزند و ادامه این اختلاف‌افکنی محملی باشد که مسلمانان تضعیف شوند و هم تا چند دهه بر سفره ناشی از اختلاف، سود ببرند.

وی با اشاره به راهپیمایی میلیونی مسلمانان در ایام اربعین افزود: حرکت معجزه‌آسای اربعین امسال با فراست رهبری و همراهی هوشمندانه مرجعیت و مردم عراق یک فوق حماسه آفرید و جهانیان را مبهوت کرد.

نماینده تهران خاطرنشان کرد: در راهپیمایی اربعین امسال سیل جمعیت زن و مرد و پیر و جوان اعم از ایرانی، عراقی، افغانی، یمنی، لبنانی و ... در قالب یک ملت واحد با شوق راه می‌سپردند و آرام و با صلابت همراه با راهپیمایی خود رعبی را در دل دشمن ایجاد کردند و تئوری‌های پوسیده روابط بین‌الملل را در زیر گام‌های خود له کردند.

نجابت تصریح کرد: داعشی که با هزینه میلیون‌ها دلاری و جمع شدن هزاران تروریست اجاره‌ای نهروان‌صفت جمع شده بودند تا شیعه و سنی را به جان هم بیندازند با کید الهی و زمین‌گیر شدن آمریکا در منطقه به محملی برای ابراز محبت و همکاری بیشتر میان مسلمانان تبدیل شد و این همان داستان اصحاب فیل است.

وی ادامه داد: رسانه‌های غربی که از هر کاهی کوهی می‌سازند و برنامه و گزارش تهیه می‌کنند یک خط خبر و یک عکس درباره راهپیمایی اربعین منتشر نکردند و باشکوه از کنار این فوق حماسه گذشتند، البته من فکر می‌کنم اینان قدرت واقعی این فوق حماسه را به خوبی درک می‌کنند و می‌دانند که امنیت منطقه‌ای براساس کدامین مولفه‌ها به اقتدار پایدار تبدیل می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: البته از رسانه‌های غربی تعجبی نیست، تعجب از معدود رسانه‌های داخلی است که نوکرصفت و واداده همان خط خبری رسانه‌های غربی را دنبال کردند. ، اینان که گویا با هرگونه حرکت دینی مبتنی بر عقیده و ایمان و مذهب مخالفند، همان‌هایی هستند که در فتنه ۸۸ توهین‌های فتنه‌گران را ساماندهی کردند، آنها را به روز قدس رساندند و شعار به نفع رژیم صهیونیستی سر دادند و در نهایت اهانت‌های عاشورا را سبب شدند.  

نجابت اضافه کرد: اینان همان‌هایی هستند که امروز با ظاهری دلسوزانه بر رفع حصر سران فتنه در افکار عمومی پافشاری می‌کنند، اینها همان‌هایی هستند که تلاش می‌کنند دست‌اندرکاران فتنه بدون اذعان به خیانت‌های عظیمی که نسبت به ملت روا داشته‌اند و حتی بدون توبه به پیشگاه الهی و عذرخواهی از مردم شریف به حوزه فعالیت‌های اجتماعی و صحنه سیاسی بازگردند که البته تا زمانی که تا صلابت رهبری و بصیرت ملت و هوشیاری دستگاه قضایی هست، چنین امری غیرممکن است.

نظر شما