شناسهٔ خبر: 78791 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

۹ دی و نمایندگان ادوار؛

ابطحی: ۹ دی خط نفاق را رسوا کرد

سیدمحمدجواد ابطحی/2 نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: ۹دی خط نفاق را رسوا کرد، برماست نگذاریم که منافقان هم اکنون با پیدا کردن جایگاهی سنگ ۹ دی را به سینه بزنند متاسفانه هم اکنون کسانی که مخالف این جریان بودند به یکباره طرفدار آن شده اند و این خطرناک است.

سید جواد ابطحی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره حماسه ۹ دی در گفتگو با خبرنگار نماینده اظهار داشت: یوم الله ۹ دی یکی از مواقع و زمان هایی است که نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود.در واقع نه دی بلوغ اندیشه سیاسی ملت ولایتمدار بود.

 وی ادامه داد: اگر ما حوادث قبل و بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی و بعد از آن را بررسی کنیم،  می بینیم در این ۸ ماهه جنگ نرم دشمنان با ایجاد فضای غبارآلود فتنه حق و باطل را بشدت مختلط کرده بودند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در زمان فتنه ۸۸ افرادی بی بصیرت از مسئولان که فکر می کردند به بلوغ سیاسی رسیده اند ودر واقع بخاطر نام امام(ره) جایگاهی پیدا کرده بودند بواسطه حمایت شبکه های اینترنتی مجازی، تبلیغات رسانه ای بیگانه و پشتیبانی پیدا و پنهان سرویس های جاسوسی غرب از جمله موساد و سیا فتنه را رقم زدند.

ابطحی عنوان داشت: حماسه نه دی باعث باشد، چشم فتنه دربیاید اما با گذشت زمانی طولانی ازاین رویداد می بنیم عوامل ساکت فتنه بعد از ۹ دی در آن زمان که باید صحبت و اعلام موضع می کردند مانند مارهای فسرده در زمستان به لانه های خود رفته بودند و هم اکنون با گرمای دولت اعتدال بیرن خزیده اند و طلبکارانه وارد صحنه شده اند.

وی خاطرنشان کرد: برای زنده نگه داشتن این روز بزرگ بایستی عوامل پیدایش این حماسه، عوامل بقا و نگهداری آن را همواره مد نظر داشته باشیم و این عوامل را به نسل آینده معرفی کرده و بشناسیم وگرنه انسان محل فراموشی است و دشمن می خواهد این حماسه رو به فراموشی برود.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: این حماسه جرقه ای در ساحت انقلاب بوده است و تمامی تلاش ایادی دشمن در داخل و خارج بر این متمرکز شده تا از این حادثه بسرعت عبور کنیم، اگر روزنامه های حامی فتنه را بخوانید، می گویند این رویداد بزرگ حادثه مهمی نبوده است و مردم روی یک موجی که بوجود امده بود سوار شده بودند.

ابطحی یادآور شد: رهبری روی فتنه۸۸ پافشاری زیادی می کنند و الان هم می گویند فتنه خط قرمز ماست و تاکید دارند باید از ۹ دی باعظمت یاد کنیم و بزرگداشت آن را هرساله با شکوه بیشتری برگزار کنیم .

این نماینده سابق مجلس گفت: ۹دی خط نفاق را رسوا کرد، برماست نگذاریم که منافقان هم اکنون با پیدا کردن جایگاهی سنگ ۹ دی را به سینه بزنند متاسفانه هم اکنون کسانی که مخالف این جریان بودند به یکباره طرفدار آن شده اند و این خطرناک است.

نظر شما