شناسهٔ خبر: 78779 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بازداشت یکی از مدیران شهرداری به دلایل امنیتی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در واکنش به تذکر یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر وضعیت مدیر بازداشت‌شده شهرداری گفت: من همان حرفی را می‌زنم که مراجع قضایی عنوان کرده‌اند؛ این فرد در رابطه با مسائل امنیتی بازداشت شد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس،  سید جعفر تشکری هاشمی امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر پرونده در مرحله تحقیقات است و ما نیز اطلاعی بیشتر در این حوزه نداریم.

تشکری هاشمی با اشاره به اینکه برخی اصرار دارند این موضوع را به بحث‌های دیگر پیوند بزنند، گفت: یک نوع بد اخلاقی است و دقت داشته باشید که تا زمانی که اتهام به جرم تبدیل نشده باید حرمت فرد و تمام افراد مرتبط رعایت شود.

معاون قالیباف در ادامه گفت: صبر کنید تا مرجع قضایی بررسی‌های خود را انجام دهد گفت: اگر جرمی اتفاق افتاده باشد متناسب با جرم رأی صادر می‌شود؛ چرا که هیچ کسی صلاحیت دارتر از مرجع قضایی نیست و نباید حیثیت افراد را بدون اطلاع خدشه دار کنیم.

وی افزود: منتقدین زحمت یک تلفن داخلی را به خود می‌دادند و سوالات خود را از بنده می پرسیدند نه اینکه بخواهیم هر مسئله‌ای را در شورا رسانه‌ای کنیم.

 

نظر شما