شناسهٔ خبر: 78765 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

احتمال پلمب باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس43 با توجه به شکایت سرمایه‌گذار تیم والیبال پرسپولیس که از این باشگاه طلبکار است احتمال پلمب باشگاه پرسپولیس طی روزهای آینده وجود دارد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، در حالی که باشگاه پرسپولیس بحرانی‌ترین روزهای چند سال اخیرش را سپری می‌کند اما خبر می‌رسد که این باشگاه طی روزهای آینده درگیر چالشی خواهد شد که فعالیت‌های این باشگاه را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در همین رابطه سرمایه گذار تیم والیبال پرسپولیس که از این باشگاه طلبکار است به تکاپو افتاده‌ تا به هر طریق ممکن بتواند طلب مالی اش را از این باشگاه بگیرد و در این خصوص دست به دامن فدراسیون والیبال شده و به همین دلیل روز گذشته محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در نامه‌ای خطاب به مجتمع قضایی شهید صدر تهران در خواست کرده که رای کمیته انضباطی مربوط به باشگاه پرسپولیس که مورد تایید فدراسیون والیبال است صادر شود.

داورزنی در این نامه نوشته: «به اطلاع می‌رساند رای کمیته انضباطی مربوط به باشگاه پرسپولیس در خصوص مطالبات والیبالیست‌های سابق آن باشگاه و ابلاغ رای صادره به باشگاه پرسپولیس مورد تایید این فدراسیون می‌باشد. مستدعی است دستور فرمایید اقدام لازم جهت اجرای آن مبذول گردد.»

به نظر می‌رسد با پیگیری این شکایت که با موافقت فدراسیون والیبال هم انجام می‌شود طی روزهای آینده باید شاهد پلمپ باشگاه پرسپولیس باشیم که این موضوع با تایید حاکم قضایی خواهد بود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۱۰۰۹۰۰۰۶۲۲#sthash.CXoq۸Xuy.dpuf

نظر شما