شناسهٔ خبر: 78741 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در بحث ۹ دی هیچ ملاحظه‌ای جز فرمایشات رهبری نداریم

مجلس نماینده پلدختر در مجلس گفت: در ارتباط با حماسه ۹ دی هیچ ملاحظه‌ای جز فرمایشات رهبر انقلاب نداریم و فتنه‌گران بدانند حصر کمترین مجازاتی است که نصیب سران فتنه شده است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، علی کائیدی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن  علنی با بیان اینکه ما در ارتباط با حماسه ۹ دی و پاسداشت آن هیچ ملاحظه‌ای جز فرمایشات مقام معظم رهبری نداریم، اظهار داشت: در تاریخ سی و چند ساله انقلاب اسلامی دو حادثه مهم و فراموش نشدنی وجود دارد، حادثه اول ۸ سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و جانانه ملت ایران و حادثه دوم فتنه سال ۸۸ است.

وی افزود: در ۸ سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ملت رشید ایران دشمن را به خوبی می‌شناخت و مرز بین حق و باطل مشخص بود، اما در فتنه ۸۸ برنامه‌ریزی بلندمدت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و سرمایه‌گذاری روی عوامل داخلی و سرخوردگان از انقلاب اسلامی که متأسفانه برخی از خواص بی‌بصیرت و سابقه‌داران در انقلاب و با وابستگان آنها در فتنه ۸۸ میدانداری می‌کردند.

نماینده پلدختر اضافه کرد: با این هدف به بهانه تقلب در انتخابات و ایجاد غبار، باطل را به مانند حق به مردم نشان دادند که نام فتنه نیز برخاسته از همین خواستگاه است.

کائیدی تصریح کرد: فتنه ۸۸ به فرمایش مقام معظم رهبری فتنه بسیار بزرگی بود که با گذشت زمان ابعاد پیچیده و پشت پرده‌های آن بیشتر مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: اگر امام (ره) بود، با فتنه ۸۸ به سختی برخورد می‌کرد، چراکه این اقدام ظلمی به ملت ایران بود و در این اقدام به شهدا جفا شد، طمع دشمنان قسم خورده نظام را برانگیخت و آنها را امیدوار کرد.  

نماینده پلدختر همچنین خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ به دنبال ایجاد شکاف بین صفوف فشرده مردم و نظام بود و به دنبال ایجاد میدان التحریر بود و سقوط نظام را دنبال می‌کرد و سبب تشدید تحریم‌های هوشمند علیه ملت شد که آثار این تحریم‌های هوشمند در زندگی مردم هویداست.

کائیدی در ادامه عنوان کرد: این انقلاب توسط مردم برپا شده و با تقدیم خون شهدا، آنها از این نظام و انقلاب پاسداری کردند، و با حضور هوشمندانه ملت بزرگ ایران در ۹ دیماه ۸۸ مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و حامیان خارجی آنها زده شد.

وی افزود: عده‌ای با نفوذ در بدنه نظام اسلامی به طور نرم‌افزاری به دنبال تطهیر عوامل فتنه هستند، بدانید کسانی که زمینه اهانت به تمثال مبارک حضرت امام (ره) را در خیابان‌های تهران و اهانت به ساحت امام حسین (ع) را در عاشورای ۸۸ فراهم کردند، حصر آنها کمترین مجازات و از الطاف و رحمت نظام الهی و مردم است که شامل این افراد شده است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس بیان داشت: فتنه‌گران بدانند این قبیل سیاسیون که به دنبال تطهیر سران فتنه هستند که ملت ایران از سران فتنه و فتنه‌گران و هم مشربان آنها به هیچ وجه نخواهد گذشت.

کائیدی در پایان یادآور شد: سلیمان صوردخزایی‌ها امروز هم در نظام ما وجود دارند، اجازه ندهید که ما در گروه آن افرادی قرار گیریم که بعد از اینکه انقلاب از دست ما رفت بر سر خودمان بزنیم و بگوییم که آیا باید این طور می‌شد.

نظر شما