شناسهٔ خبر: 78401 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

انتشار کیفرخواست هاشمی غیرقانونی است

وکیل مدافع مهدی هاشمی، اقدام هفته نامه رمز عبور در انتشار کیفرخواست مهدی هاشمی را غیرقانونی عنوان کرد.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیدمحمود علیزاده طباطبایی پیش از ورود به بیست و سومین دادگاه غیرعلنی مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جلسه بیست و سومین جلسه دادگاه است و دو یا سه جلسه دیگر دادگاه مهدی هاشمی به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: با مهدی هاشمی صحبت کردم و به وی توصیه کردم که در جمع خبرنگاران حاضر شود، اما شاید خودش این موضوع را مصلحت نداند.

وکیل مدافع مهدی هاشمی در ارتباط با اقدام هفته نامه "رمز عبور" در انتشار کیفرخواست مهدی هاشمی تصریح کرد: این هفته نامه اقدام به انتشار کیفرخواست موکلم کرده و ادعاهایی را مطرح کرده و این در حالیست که ما در دادگاه ثابت کردیم که تمامی این اتهامات جعلی است.

علیزاده طباطبایی با بیان اینکه اقدام هفته نامه رمز عبور غیرقانونی است، افزود: از آنجایی که این هفته نامه اقدام به انتشار کیفرخواست کرده، بنابراین ما این اجازه را داریم که پاسخ تمام ادعا‌ها را بدهیم.

وکیل مدافع مهدی هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: من این آمادگی را دارم که طی یک میزگرد با حضور تمام مدعیان علیه مهدی هاشمی پاسخگوی آن‌ها باشم.

گفتنی است؛ بیست و سومین جلسه غیرعلنی دادگاه مهدی هاشمی در ششم دیماه سال جاری به ریاست قاضی مقیسه در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب دقایقی پیش آغاز شد.

نظر شما