شناسهٔ خبر: 78335 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

توفیقات ارتش عراق در بستر جامعه ایمانی محقق می‌شود

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: موفقیت‌های ارتش عراق در برابر گروهک تروریستی داعش در بستر جامعه ایمانی و با استفاده از توان مردمی محقق می‎شود.

به گزارش نماینده، بهرام بیرانوند امروز در گفت‎وگو با فارس در بروجرد با اشاره به موفقیت‎های چشمگیر ارتش عراق در مقابله با گروهک داعش و بیرون راندن آنها از برخی استان‎های این کشور گفت: این توفیقات در بستر جامعه ایمانی و بومی و مردمی کردن امر دفاع به دست می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: پس از حمله گروهک داعش به کشور عراق، با فتوای مرجعیت شیعه قریب به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب نظامی به عرصه ورود پیدا کردند.

این مسئول ادامه داد: این نیروها توسط کارشناسان خبره و جنگ دیده داوطلب سازماندهی شده و هم اکنون صدها واحد عملیاتی در کنار ارتش عراق کاملا بر اوضاع مسلط شده‌اند.

بیرانوند تاکید کرد: تهاجم نکردن ارتش عراق و نیروهای داوطلب به برخی از شهرهای عراق که در اختیار و تصرف داعش است، به دلیل پرهیز از کشتار مردم و تخریب شهرها است و آنها قدم به قدم عرصه را بر داعش تنگ کرده و این گروهک یقینا در آینده به خاک‌های عربستان عقب‌نشینی می‌کند.

وی افزود: عقب‌نشینی داعش به خاک عربستان موجب ایجاد مشکلات جدی از سوی این گروهک تروریستی برای دولت و حکومت عقب‌مانده عربستان شده و این دولت تاوان حمایت‌های احمقانه خود را می‌پردازد.

نظر شما