شناسهٔ خبر: 77986 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

پتانسیل روستاها باعث توازن اجتماعی بین شهر و روستا می‌شود

تابش 4 نماینده مردم اردکان اظهار کرد: پتانسیل روستاها یکی از ملاک‏‏های توسعه روستاها به شمار می‎‎رود و باعث ایجاد توازن اجتماعی بین شهر و روستا می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از(ایسنا) "محمدرضا تابش" در حاشیه بازدید از روستای چاه افضل شهرستان اردکان با بیان این مطلب، اظهار کرد: تامین اعتبارات و امکانات و مهیا کردن زیرساخت‏‏های لازم باید به صورت منطقی و مناسب از سوی مسئولان پیگیری شود.

وی حضور در روستاها و هم‏‏نشینی با مردم آن را باعث آشنایی بهتر با مشکلات و رسیدگی به آن دانست و گفت: مردم نیز انتظار دارند تا با مسئولان از نزدیک و بدون واسطه صحبت و نظرات و مشکلات خود را بیان کنند که این امر در همگرایی بیشتر بین مردم و مسوولان و درنتیجه احساس نزدیکی به حاکمیت نیز موثر است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی همچنین در این بازدید در مذاکره تلفنی با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، در خصوص تامین اعتبار مناسبی جهت طرح‎‎هایی روستایی این شهرستان صحبت کرد و در همین رابطه قول مساعد گرفت.

در ادامه این جلسه که با حضور مدیر کل امور روستایی استان، فرماندار و جمعی از روسای ادارت این شهرستان برگزار شد، در خصوص بخشی از مسائل و مشکلات این روستا که توسط مردم و دهیار روستای چاه‎‎افضل بیان شده بود، تصمیماتی اتخاذ شد.

نظر شما