شناسهٔ خبر: 77834 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

طبق قانون هدفمندی دولت باید یارانه نان را به حساب مردم واریز کند

میرمحمدی/1 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به افزایش قیمت نان دولت باید طبق قانون هدفمندی یارانه‌ها، یارانه آن را به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کرد اما این امر تاکنون محقق نشده و در بودجه سال آینده هم لحاظ نشده است.

به گزارش نماینده، سیدمحمدحسین میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به نحوه تأمین درآمدها در لایحه بودجه سال ۹۴، گفت: در بخش درآمدی بودجه ۹۴ توجه به بخش درآمدهای گمرکی و واردات بیش از حد است و بهتر است دولت در بخش مالیات‌ها به جای بالا بردن سطح مالیات به بخش فرار مالیاتی و دریافت مالیات از این بخش توجه داشته باشد.

وی افزود: واسپاری خدمات به بخش خصوصی از جمله موضوعاتی است که در بودجه ۹۴ به آن توجهی نشده و موضوع کاهش قیمت نفت نیز ممکن است کشور را در سال آینده با کسری پنهان بودجه مواجه کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین اظهار داشت: دولت باید در سال ۹۴ حتی‌الامکان از بودجه‌های جاری دستگاه‌ها کم کند؛ واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی از دیگر موضوعاتی است که در لایحه بودجه مورد توجه قرار نگرفته است.

میرمحمدی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت نان دولت باید طبق قانون هدفمندی یارانه‌ها، یارانه آن را به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کرد اما این امر تاکنون محقق نشده و در بودجه سال آینده هم لحاظ نشده است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۹-۲۸ ۰۰:۱۳م 0 0

    دولت روحانی  مردمو بدبخت کرده
                                

نظر شما