شناسهٔ خبر: 77758 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شاهرودی: خریدهای پرسپولیس را دلالان انجام می‌دهند!

رضا شاهرودی مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط طوری شده است که خرید‌های پرسپولیس را دلالان انجام می‌دهند و بازیکنانی را به پرسپولیس می‌آورند که پیراهن تیم نه یک سایز بلکه دو سایز به آنها گشاد است!

به گزارش نماینده، رضا شاهرودی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد شرایط این ‌روزهای پرسپولیس اظهار داشت: واقعاً وضعیت تیم خوب نیست. پرسپولیس می‌خواهد چند ماه دیگر در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند اما با شرایطی که این روزها دارد، هیچ امیدی به این تیم نیست. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در گروه سختی قرار گرفته است. در حالی که تمام تیم‌ها رو به پیشرفت هستند پرسپولیس رو به سقوط است.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در لیگ هشتم است و جام حذفی را هم از دست داده، ادامه داد: پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نمی‌تواند تیم‌های معمولی ایرانی را شکست بدهد بعد می‌خواهد مقابل تیم‌های قدرتمند آسیایی بازی کند؟! در حالی که تمام تیم‌ها دنبال بازیکن گرفتن هستند مدیرعامل پرسپولیس زندان است، با این شرایط چطور می‌شود به این تیم امید داشت؟

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ضمن انتقاد از حمید درخشان عنوان کرد: دوستان زمانی که به پرسپولیس آمدند می‌دانستند شرایط تیم چطور است اما الان به شکلی دیگر صحبت می‌کنند. متأسفانه برخی افراد دوست دارند به هر صورتی که شده در پرسپولیس و کلاً لیگ برتر حضور داشته باشند و به خاطر همین هم تن به هر چیزی می‌دهند. ما پس از سال‌ها برای خودمان شخصیت فوتبالی درست کرده‌ایم و نباید به راحتی و به هر قیمتی آن را بشکنیم.

شاهرودی در واکنش به اینکه رضا حقیقی گفته می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود، گفت: الان فوتبالیست‌ها از فوتبال حرفه‌ای فقط پول گرفتن را یاد گرفته‌اند و اصلاً هم کارایی ندارند. بازی کردن در پرسپولیس عشق می‌خواهد. حقیقی و یا هر بازیکن دیگری که نمی‌خواهد در پرسپولیس بماند، برود. به زور نمی‌شود کسی را نگه داشت، چون دیگر دل این بازیکن با تیم نیست و برای پرسپولیس بازیکن نمی‌شود.

وی افزود: مشکل دیگر پرسپولیس عدم رفاقت در تیم است و بازیکنان با هم رفیق نیست. زمان ما وقتی بازیکن حریف به یارمان «لایی» می‌زد آنقدر روی پایش تکل می‌رفتیم تا تعویض شود، چون رفاقت بین بازیکنان زیاد بود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حضور دلالان در فوتبال ایران هم گفت: مدتی دستگاه‌های قضایی دنبال این مسئله بودند و دلالان را شناسایی و دستگیر کردند اما باز هم شاهد حضور دلالان در فوتبال ایران هستیم. اگر یک نفر مدرک فیفا داشته باشد و در فوتبال حضور داشته باشد موردی ندارد اما بعضی‌ها کاسب و بازاری هستند ولی وقتی می‌بینند نان در دلالی فوتبال است به این کار می‌آیند و بیشتر از فوتبالی‌ها هم پول می‌برند.

شاهرودی ادامه داد: متأسفانه الان شرایط طوری شده که خرید‌های پرسپولیس را دلالان انجام می‌دهند و بازیکنانی را به پرسپولیس می‌آورند که پیراهن تیم نه یک سایز بلکه دو سایز به آنها گشاد است.

نظر شما