شناسهٔ خبر: 77724 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عامل فتنه ۸۸، نمایندگان مردم در مجلس را بی‌کفایت معرفی می‌کند

بزرگواری/1 نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: متأسفانه فردی که از عوامل فتنه ۸۸ به شمار می‌رود، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را بی‌کفایت معرفی می‌کند.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با فارس پیرامون سخنان حسین مرعشی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که گفته بود «من مجلس فعلی را از نزدیک نمی‌شناسم اما از دور که رفتارهای آنها را با دولت و مسئولان پیگیری می‌کنم، احساس من این است که روزی خوفی داشتیم که مجلس از کفایت تهی شود و اکنون این اتفاق افتاده است»، اظهار کرد: سوابق این افراد برای همه روشن است.

وی گفت: قبل از هر چیز برای مسئولان استان متأسفم که اجازه حضور چنین افرادی را در دانشگاه‌ها می‌دهند و جای سؤال است که چرا نیروهای امنیتی اجازه حضور چنین افرادی را برای ادای اظهارات ساختارشکنانه در استان می‌دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس افزود: وقتی چنین افرادی در استان حاضر شده و از سران فتنه که یکی از آن‌ها فراماسونر و دیگری فردی ساده‌لوح است دفاع می‌کند، جای سؤال از مسئولان و نهادها و دستگاه‌های نظارتی است که چرا اجازه بیان چنین اراجیفی داده می‌شود.

وی تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی را به دلیل اظهارات و مواضع چنین افرادی دانست و گفت: کسی باید در خصوص مجلس و نمایندگان اظهارنظر کند که متهم به بسیاری از مشکلات نباشد و امروز متأسفیم که یکی از طراحان فتنه ۸۸ علیه مجلس اصولگرا چنین هتاکانه سخن‌پراکنی می‌کند.

نظر شما