شناسهٔ خبر: 77413 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

غذای جنگی!+عکس

پخش سیب زمینی میان مردم آلمان، پس از شکست این کشور در جنگ جهانی دوم و دوران رکود اقتصادی این کشور یکی از صحنه های به جا مانده از تبعات جنگ در دنیاست.

به گزارش نماینده به نقل از جوان و تاریخ، پخش سیب زمینی میان مردم آلمان، پس از شکست این کشور در جنگ جهانی دوم و دوران رکود اقتصادی این کشور یکی از صحنه های به جا مانده از تبعات جنگ در دنیاست. آلمانها آنقدر در اثر فشار اقتصادی جنگی که هیتلر راه انداخته بود به مشقت افتاده بودند که دیگر دولت مجبور شده بود بین مردم سیب زمینی رایگان پخش کند تا آنها را زنده نگه دارد. سیب زمینی پخش کردن در دوره های مختلف تاریخ در ایران از زمان ناصرالدین شاه تا همین اواخر حاشیه های تاریخی جالبی با خود به همراه داشته است.

پخش سیب زمینی میان مردم آلمان، پس از شکست این کشور در جنگ جهانی دوم و دوران رکود اقتصادی این کشور  یکی از صحنه های به جا مانده از تبعات جنگ در دنیاست. آلمانها آنقدر در اثر فشار اقتصادی جنگی که هیتلر راه انداخته بود به مشقت افتاده بودند که دیگر دولت مجبور شده بود بین مردم سیب زمینی رایگان پخش کند تا آنها را زنده نگه دارد.

سیب زمینی پخش کردن در دوره های مختلف تاریخ در ایران از زمان ناصرالدین شاه تا همین اواخر حاشیه هایتاریخی جالبی با خود به همراه داشته است

نظر شما