شناسهٔ خبر: 77353 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

۱۶ آذر امسال همه دانشجویان از نشاط بسیار خوبی برخوردار بودند

مجید انصاری/2 معاون پارلمانی رئیس جمهور: نباید بگذاریم که افراط گرایان با نفوذ در درون ما، خود مسیر را در پیش بگیرند و آن را مخدوش کنند.

به گزارش نماینده، معاون پارلمانی رئیس‌‌جمهور به روزنامه آرمان گفت: در حقیقت رئیس‌جمهور تا اینجای کار به آواربرداری از مشکلات گذشته پرداخته و در عرصه مدیریت اقتصادی، سیاسی، اجرایی، بین‌المللی و جهانی گام‌های بلندی را برداشته است.

حجت‌الاسلام مجید انصاری افزود: امروز چهره ایران، انقلاب و ملت ایران در عرصه جهانی بازسازی شده و حقانیت تیم هسته‌ای ایران استوار بوده و برای توجیه انرژی هسته‌ای ایران، تمامی دنیا و اعضای گروه ۱+۵ تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد، ایران دچار مشکلاتی شد و در این زمینه مهار تورم از ۴۴ درصد به ۱۷درصد در حد معجزه بود. انصاری به دستاورد دیگر دولت جدید اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۱۱هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت هزینه شده که آثارش در گستره کشور مشهود است و مردم این را به واقع احساس می‌کنند.

وی بیان کرد: گفتمان‌هایی که مسئولان با مردم انجام می‌دهند دستاوردی اجتماعی است و در این زمینه بسیاری از مشکلات مردم رفع می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ۱۶ آذرماه امسال همه دانشجویان از نشاط بسیار خوبی برخوردار بودند و نباید بگذاریم که افراط گرایان با نفوذ در درون ما، خود مسیر را در پیش بگیرند و آن را مخدوش کنند.

وی افزود: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، این انقلاب در دنیا بی نظیر است. امروز در مهلکه جهالت و تحجر و نیرنگ قرار داریم و دشمنان دست به دست هم داده‌اند تا چهره دین مبین اسلام را خراب کنند. انصاری گفت: در طول بیش از ۳۰ سال، فعالان سیاسی استان کرمان همراه خط امام بودند و خواهند بود.

نظر شما