شناسهٔ خبر: 77328 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

ساخت اتوبان راه کربلا سرعت می‌گیرد

کربلا نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از قول وزیر راه و شهرسازی برای سرعت گرفتن اجرای پروژه اتوبان راه کربلا خبر داد و گفت: در بودجه ۹۴ اعتبار ویژه‌ای برای این پروژه در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش نماینده، عمران علی‌محمدی در گفت‌وگو با(ایسنا) منطقه ایلام، ضمن قدردانی از مردم شهرستان‌‎های سیروان و چرداول و اهالی بخش‌های چوار و صالح‌آباد که عاشقانه پذیرای زائران بودند، اظهار کرد: مردم مرزنشین مهران با جمعیتی حدود ۱۸ هزار نفر، میزبان ۶۰۰ هزار نفر بودند و ثابت کردند مرزبانانی امین و مهمان‌نوازند و مسئولیت ساکن بودن در دروازه عتبات عالیات را به خوبی می‌دانند.

وی ضمن قدردانی از استاندار، صدا و سیما، رسانه‌های مختلف، نیروی انتظامی، مرزبانی، سپاه، بسیج، هلال‌احمر و کسانی که دوشادوش هم در این حماسه فرهنگی نقش‌آفرینی کردند، تصریح کرد: در این ایام کمبود زیرساخت‌ها مشخص شد و مردم با همت خود این کمبود را تا حدودی جبران کردند اما امیدواریم دولتمردان برای ایجاد این زیرساخت‌ها تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر معاون سیاسی – اجتماعی شورای عالی امنیت ملی به مهران، ابراز امیدواری کرد شاهد تلاش‌های دولت خدمتگزار برای تأمین اعتبار برای زیرساخت‌های منطقه باشیم.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی به قول وزیر راه و شهرسازی برای سرعت گرفتن اجرای پروژه اتوبان راه کربلا اشاره و تصریح کرد: در بودجه ۹۴ اعتبار ویژه‌ای برای این پروژه در نظر گرفته خواهد شد.

نظر شما