شناسهٔ خبر: 77321 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آمار واقعی مفاسد مالی به مردم ارائه شود/ لزوم وجود مرجع واحد برای ارائه آمار مفاسد

ایرج ندیمی 4 نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید مرجع واحد در مورد ارائه آمار مربوط به مفاسد اقتصادی وجود داشته باشد و دستگاه مسئول باید پس از بررسی‌های دقیق آمار واقعی را به مردم ارائه کند.

به گزرش نماینده، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اعلام خبر کشف فساد ۱۲ هزار میلیاردی از سوی وزیر اقتصاد، گفت: باید مراجع قانونی ذیربط در ارتباط با ارائه آمار در مورد فساد مالی یا موارد این چنینی بررسی‌های لازم را انجام دهند و اطلاعات واقعی را به مردم ارائه کنند.

وی ادامه داد: در خصوص ارائه آمار مرتبط با فساد مالی و غیره نباید کار به گونه‌ای باشد که چند مرجع آمار را ارائه دهند و باید یک مرجع واحد مسئولیت کار را بر عهده داشته و آمار مستند و مستدل را در اختیار مردم قرار دهد

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: در مورد فساد ۱۲ هزار میلیاردی کار به گونه‌ای نبوده که این مقدار پول توسط فردی از سیستم بانکی اختلاس شده باشد بلکه در ارتباط با ارائه تسهیلات به فرد مورد نظر مراحل قانونی به طور دقیق و کامل طی نشده و تخلفی در اینباره صورت گرفته است.

ندیمی همچنین خاطرنشان کرد: در همه نظام‌ها مفاسد بعد از سرنگونی افشا می‌شود اما در جمهوری اسلامی اگر تأخیری هم در ارائه آمار مربوط به مفاسد وجود دارد اما این آمار پس از چندی اعلام و به اطلاع عموم می‌رسد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۹-۲۳ ۰۳:۵۲ 0 0

    چی داری میگی بابا نفست از جای گرم میاد بیشتر مسوولین ادارات ما همه فاسد شده اند وچون بیشترشون دستشون تو کار فساده اطلاع رسانی به ضررشونه اخه پای خودشونم گیره خخخخخخخخخخخخ برو عمو جان مملکت ما خیلی خرابتر ازین حرفاست جان
                                

نظر شما